Te koop: diverse waxen

Status
Niet open voor verdere reacties.

IbizaSigno

V.I.P. Member
In een land waar coatings de norm zijn geworden en waxen onderschikt lijken te zijn, waar duurzaamheid boven alles gaat en gebruiksgemak niet per se voorop staat.. Dat is het punt waarop ik heb besloten een aantal waxen te koop aan te bieden. Zodat ook anderen kunnen genieten van het gemak van een wax, de mooie diepe glans die alleen een wax kent en de ervaring van drie wekelijka je auto te waxen, de ervaring als je een wax te dik hebt aangebracht. Om dit te delen heb ik de volgende waxen te koop;

Collinite 476s; eennhybride wax die ik met veel plezier heb gebruikt. Een onovertroffen wax tot op de dag van vandaag.
20151106_092034.jpg
20151106_092047.jpg

Surf City Garage Barrier Reef; een smeuïge wax die heel gemakkelijk aan te brengen en af te nemen is. Lekker geurtje en voldoende om vele auto's mee te beschermen. Nagenoeg vol blik want ik hebber maar 4/5 auto's mee gedaan.
20151106_092013.jpg
20151106_092020.jpg

Poorboys World Wheel Sealant; voor wie geen beschikking heeft om z'n velgen te voorzien van een coating of dat te veel gedoe vind. Bescherm je velgen met deze heerlijk ruikende Wheel Sealant. Lekker zacht en dus makkelijk aan te brengen. Je velgen hebben er maanden plezier van.
20151106_091916.jpg
20151106_091926.jpg

Wolf's Chemicals Full Moon; een hybride harde wax. Die heel goed schijnt te zijn. Ik kan er persoonlijk niet mee overweg. Wie dat wel kan, kan er veel plezier van hebben. De pot is pas 1 dun laagje uit.
20151106_091837.jpg
20151106_091857.jpg

Dod Juice Orange Crush; een van de core eight Dodo Juice waxen. Een wax bedoeld voor warme lakken zoals rood en oranje doet het eeg goed op zwart. Een natuurlijke wax die heerlijk wegsmeert maar pas op dat je niet te dik smeert. Je zult er zeker 2/3 maanden plezier van hebben op je auto. Ook nagenoeg vol, 2x een laagje uit gehaald.
20151106_091800.jpg
20151106_091817.jpg

Ik heb geen prijzen in gedachte, hier staan de potten eigenlijk stof te verzamelen en dat vind ik zonde. Liever dat een ander er plezier van heeft!
Prijs excl. verzendkosten.

Ik hoor graag.
 

Bijlagen

  • 20151106_092034.jpg
    20151106_092034.jpg
    92,5 KB · Weergaven: 2

BlackPassat

V.I.P. Member
Jaja, gewoon een smoesje. Het heeft allemaal hiermee te maken:
Vandaag heb ik denk ik het allerbeste advies ooit gekregen :rolleyes: Ik was met iemand aan het 'appen' en die vertelde dat hij ook auto's poetste. Dus ik geïnteresseerd natuurlijk en wat gevraagd, wat de stappen zijn e.d. Na het wassen en kleien of bewerken met lampenolie van de teerplekjes ging de beste man polijsten. Altijd roterend in één of twee stappen. Alsof dit nog niet gek genoeg is, nu komt het. Ga even zitten want anders val je om.. Gebruikt Meguiars NXT2.0. Nu is dat niet zo gek, maar wel als je erbij verteld dat het twee jaar standtijd heeft! :eek: Dus ik zeg nog dat ik het onwaarschijnlijk vind. Dat mocht ik vinden, dan deed ik waarschijnlijk wat fout. Dus ik aan het denken, wat is mijn stappenplan... Excentrisch finishen? Niet nodig. Ontvetten na het polijsten? Niet nodig. Jaren lezen op fora, detailspullen kopen, testen en nog een keer. Nog een keer na lezen, reviews lezen, uren youtube kijken. Nog een keer testen en zo door. Allemaal voor niets. Zet alles maar in de verkoop, houd je emmers en koop NXT2.0!! Nu wil ik niet zeggen dat het een slechte wax is, sterker nog ik heb het nog nooit gebruikt dus misschien moet ik dat eerst doen voordat ik oordeel. Maar ik vind het een vrij sterk verhaal na bijvoorbeeld Collinite 476s of Reload dat 6 maanden kan. Er zijn weinig waxen die dat volhouden. Dit advies wilde ik natuurlijk hier delen gezien dit een forum is voor detailen, dus doe er je voordeel mee.. :D
 

Black Widow

V.I.P. Member
Er wordt me wel eens eigenwijsheid verweten. Er zijn net zo vaak momenten dat ik besluit om dat zo te houden. :rolleyes:. Het testertje NXT2.0 wax heeft me nooit kunnen overtuigen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Bovenaan