ultimate compound verdient zich dik terug

Bartsch

Member
Van de week de oude Kalos van mijn meisje gewassen en meguiars ultimate comp.gebruikt om de oxidatie weg te krijgen op de motorkap en de lampen. Super servive van Waxworld-had wat monsterzakjes mee gekregen en dat was precies genoeg! Daarna surfcity wax erover.
Super resultaat en vandaag de auto ingeruild voor een zo goed als nieuwe splash (voor aanzienlijk meer als voor de behandeling)- de producten verdienen zich dubbel en dwars terug!!

Heb van de week iets gehoord over bouncers capture the rapture (wat een naam...)-wil m'nmeisje verassen met een gepoetste spalsh. Is het wat?

Nogmaals bedankt waxworld!


20170113_154857.jpg
 

Stefan

Administrator
Forumleiding
Wat fijn dat het beoogde resultaat is behaald, dat zal best een goed gevoel hebben gegeven. Bouncer's Capture the Rapure is inderdaad een hele mooie wax die zeker boven de massa uitsteekt. Zeker als de voorgaand stappen worden verricht (wassen, kleien, eventueel polijsten) dan zal het resultaat oogverblindend zijn.
 

Woody

V.I.P. Member
Dat ziet er weer super uit!
Capture the Rapture is een heerlijke show wax die een hele mooie wetlook achter laat. Ik zelf heb een standtijd gehaald van 2 maanden (dit was wel in de zomer ;))
 

Bartsch

Member
Dat ziet er weer super uit!
Capture the Rapture is een heerlijke show wax die een hele mooie wetlook achter laat. Ik zelf heb een standtijd gehaald van 2 maanden (dit was wel in de zomer ;))
Top! Ga ik die vd week halen- kan ik t nieuwe autootje laten glimmen!
 

Epsilon

Premium Member
Dit inspireerde mij om ook Meg's Ultimate Compound te gebruiken op de koplampen van mijn auto. Ik had al een fles dus waarom niet he ;) Het ging er wel wat op vooruit dus ik ben blij. Daarna CG Jet Seal er over.
 

Nieuwste berichten

Bovenaan