wat is je laatste aanwinst?

pro-detailer

Active Member
Mijn nieuwe aanwinsten vandaag besteld bij mijn favo shop :)

Speed-Dry-300AX-1.jpg
index.php
composizione_delux_lhr21es_dlx_web.jpg
index.php

speed-dry-300ax-1.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stefan

Administrator
Forumleiding
Volgens mij krijg je dat als je linkt naar de CG website, gewoon de afbeelding even opslaan en uploaden, ik doe het wel even voor je :)
 

ShuttersPeet

V.I.P. Member
@Clean Benz; de nieuwe "C" is inderdaad erg mooi en wordt zeker een kandidaat voor de volgende. Eerst maar eens de nieuwe Audi A4 afwachten. Dan de keus waarschijnlijk tussen de nieuwe C-klasse, BMW4 en de Audi A4/5.
Enige wat me, redelijk, stoort is het navi scherm in de nieuwe mercedes'en....... Niet de mooiste oplossing....:(

@pro-detailer; mooie aanwinsten hoor! Maar een varkentje èn een grill..... Je zou bijna aan een BBQ gaan denken....;)
 

pro-detailer

Active Member
De droger verkort de droogtijd van 12+uur tot zo,n 10min per oppervlakte van 120x100 cm. Dus voor een hele auto verkort je de droogtijd tot zo,n 1,5 uur.

En wat betreft de bbq wie weet ;)
 

Stefan

Administrator
Forumleiding
Bij een Coating zoals de CQuartz Finest wordt de droogtijd zelfs verkort van 24 uur naar 10 minuten per paneel. Als je dus veel auto's doet dan is zo'n droger bijna een must omdat anders de auto 24 uur in de weg staat. We zullen binnenkort op de webshop ook kleinere drogers aanbieden.
 

pro-detailer

Active Member
Bij een Coating zoals de CQuartz Finest wordt de droogtijd zelfs verkort van 24 uur naar 10 minuten per paneel. Als je dus veel auto's doet dan is zo'n droger bijna een must omdat anders de auto 24 uur in de weg staat. We zullen binnenkort op de webshop ook kleinere drogers aanbieden.
Dat klopt ik had er ook 12+ uur neergezet. ;)
 

ShuttersPeet

V.I.P. Member
Ha goed zo! Kan ik voor mijn vrouw een haardroger bestellen mag die ook een keer hier wat kopen, dat is wat je noemt "cross selling" !
Das inderdaad een "goeie"!! Als ze hier thuis dan óók maar wat eerder klaar zijn als we wegmoeten.......

"Wat vindt je van deze schoenen?"
Ja, mooi!
"Jij vindt alles mooi"
Nou... niet alles.... FOUT 1
"Ik ga andere schoenen aandoen"
Geen probleem, vast wel een paar naar je smaak in je zéér snel groeiende collectie.... FOUT 2
"Deze zijn wel goed?"
Ja, schat, schitterend!
"Passen deze wel bij mijn jurkje"?
Jazeker, schitterend, schiet je wel een klein beetje op... FOUT 3

PFFFFFFFFFFFF.... Vrouwen....
.
.
.
.
Blij dat ze er zijn trouwens!;)
 

Nieuwste berichten

Bovenaan