wat is je laatste aanwinst?

gixxeraddict

Active Member
Ff denken over de aanbieding van collinite:).
Kan ik eigenlijk niet laten staan.
Mijn ouders auto gaat regelmatig 1×in de 3 weken door de wasstraat ben je het dan gelijk kwijt?
Ik heb namelijk nog geen ervaring met collinite.
 

Stefan

Administrator
Forumleiding
De 476 is een superwaxje met een lange standtijd, hoe lang deze erop blijft zitten bij wasstraatgebruik ligt aan de afstelling van de shampoodosering in de wasstraat. Bij een normale afstelling valt het best wel mee (buiten de swirls dan)
 

pro-detailer

Active Member
Jeh mijn pakjes zijn binnen. Geweldig die rupes en ook de boa,s zijn mooi stefan ik breng nog verslag uit.
Ook de nieuwe verpakking van de l&f verbaasde me is net of hij maar half vol is ;) kan ik de 100ml er mooi bij gieten
 

Stefan

Administrator
Forumleiding
Jeh mijn pakjes zijn binnen. Geweldig die rupes en ook de boa,s zijn mooi stefan ik breng nog verslag uit.
Ook de nieuwe verpakking van de l&f verbaasde me is net of hij maar half vol is ;) kan ik de 100ml er mooi bij gieten
Mooi, ben benieuwd wat je van de Boa's vindt
 

pro-detailer

Active Member
Over kleinere drogers gesproken wat een bakbeest heb ik nu zeg, de maten staan erbij op internet maar mijn voorstelling van waar ik de droger kon plaatsen als ik hem niet nodig had gaat hem niet worden ;).

@Stefan wat betreft de boa,s mijn eerste indruk is erg goed,
 

IbizaSigno

V.I.P. Member
@gixxeraddict de Collinite 476S heb ik al een poosje in bezit en vind het elke keer weer een prettige wax om mee te werken. Smeert makkelijk uit, korte cure-tijd en gemakkelijk af te nemen (mits dun aangebracht). Lange standtijd ook, hoewel ik dat zelf iets minder interessant vind. Heb de 476S wel eens aangebracht op een Corolla, na een half jaar zeker nog aanwezig. Eigenaar doet zelf nooit iets aan de auto.

@pro-detailer heb al eens de Rupes mogen proberen (halve motorkap) pracht machine!!
 

pro-detailer

Active Member
Bwhahahahah dat ding is al in geen maanden meer aangeraakt.
Schaam kapot......... mja er zit helaas niet meer tijd in een dag
 

Nieuwste berichten

Bovenaan