Waxworld Meeting 2015

BlackPassat

V.I.P. Member
@Frans, ik heb je gemist kerel. Ik hoorde van Patrick dat je je rust erg nodig hebt de laatste tijd. De keuze om niet te komen begrijp ik, al had ik je graag even gesproken. Sterkte met je benen.
 

Frans

V.I.P. Member
@BlackPassat / Johan; vond het zelf ook jammer, maar het is voor het moment niet anders.
Had Stefan en Leon al op de hoogte gebracht, maar verder niets op het forum vermeld omdat ik niet als een klager ofzo wil overkomen.
 

Kilometervreter

überspammer
Hier na aankomst in Oegstgeest ditect door in het feestje van onze tweeling die dinsdag 21 worden.
ook hier weer 20 man te eten en te drinken gegeven, druk zat dus geweest de zondag :).

Ook hier me weer best vermaakt met de bekende maar zeker ook met de (toen nog) onbekende gezichten.
Verder ook vanaf mijn kant @Stefan en @waxgirl nogmaals bedankt voor het wederom open zetten van de deuren en het faciliteren van het geheel, met de race setup, de tafels en vooral de pindasauswarmhoudplaat!
Er werd zelfs een deukendokter uit Amerika ingevlogen! Klasse dus!!!
Uitstekend vermaakt!
@Cavemania nogmaals bedankt voor het fruit en eiken rookhout, dat gaat goed gebruikt worden!
@BlackPassat bedankt voor het naast me staan, ik heb ervan genoten!
@Frans, jammer ik heb je gemist, hopelijk volgend jaar er weer bij!

@Iedereen meer dan graag gedaan!
 

maupie00

Active Member
Zijn er toevallig foto's gemaakt, ik kon er helaas niet bij zijn maar ben benieuwd naar een sfeerimpressie, het klinkt in ieder geval als een prima dag.
 
  • Leuk
Waarderingen: SLK

Kilometervreter

überspammer
Zijn er geen foto's inderdaad???
Om eerlijk te zijn had ik zelf mijn toestel niet meegenomen omdat ik het te druk met baklappen draaien had.......:)

Ik weet zeker dat er fraaie foto's van de koks gemaakt zijn!
 

BlackPassat

V.I.P. Member
Zijn er geen foto's inderdaad???
Om eerlijk te zijn had ik zelf mijn toestel niet meegenomen omdat ik het te druk met baklappen draaien had.......:)
Ik weet zeker dat er fraaie foto's van de koks gemaakt zijn!

Zijn mislukt tijdens het ontwikkelen denk ik :D

Allebei juist en tevens waar.
Maar @BlackMassat heeft toch niet de juiste knoppen beroerd bij het maken van de foto's want er stond niks op de camera. Echt waar.
Ik had namelijk die twee koks met duckface ook wel voor het nageslacht willen bewaren. Zeer spijtig
 

SLK

V.I.P. Member
Inderdaad jammer, was leuk geweest voor de thuisblijvers. En mogelijk een extra motivatie om volgend jaar wel te komen, of juist niet...:p
 

Nieuwste berichten

Bovenaan