Waxworld Meeting 2015

ArjanD300

Premium Member
Hahaha moest idd twee keer kijken.....

Hier is duo penotty ook een rondje geweest.
5x4bp1.jpg


tot straks !
 

ArjanD300

Premium Member
Zo al even thuis en het tasje uitgepakt, wederom bedankt @Stefan voor de extra's.....

Nu eerst nog eens kijken of de auto eens vies genoeg is om te foamen ;)

Daarnaast super bedankt @Stefan en @waxgirl voor het organiseren en leuke gezellige dag !
Natuurlijk bedank ik ook @Kilometervreter voor het idee en het bakken ! En onze hulpvaardige burger flipper @BlackPassat :D

Daarnaast heel erg leuk om eens de mensen achter de namen te zien !
Bedankt allen voor de gezelligheid vandaag ;)
 

Cavemania

V.I.P. Member
Inmiddels ook thuis en de @Cavemania juniors op bed liggen. Het was een super gezellige dag. Daniël heeft zich enorm vermaakt vandaag. Was leuk iedereen te zien en spreken. Ook een aantal mensen niet gesproken helaas. Iedereen bedankt voor de gezelligheid!

@Stefan en @waxgirl, bedankt voor de organisatie, @Kilometervreter en @BlackPassat bedankt voor het bakken. Het was weer voortreffelijk

@Stefan, bedankt voor de leuke extra's, die gaan we weer met heel veel plezier gebruiken en een review gaat volgen :)

Net als Addy ben ik een aantal deukjes armer, in mijn geval 1,95 deukjes.

Nu maar even lekker op de bank relaxen :)
 

IbizaSigno

V.I.P. Member
Ook ik ben weer thuis. Was een erg leuke dag vandaag! Gezelligheid en lekker gegeten. Bedankt voor de gastvrijheid @Stefan en @waxgirl. Chef @Kilometervreter en hamburgerflipper (die dat overigens ook goed kon met de sate viel me op) @BlackPassat bedankt voor het bereiden van de barbecue gerechten.
Ik ben weer wat mooie spulletjes rijker, CPro Reload en TarX en een setje Dlux. Van de gooedies zal een review verschijnen. Bedankt!
 

BlackPassat

V.I.P. Member
Na thuiskomst eerst een stukje rugby gekeken en daarna de volledige race van de F1 Singapore. Wat een geweldige race, weer genoten van Max!
Leuk om dan na het aanloggen op het forum alle reacties te lezen.
Het was weer een gezellige dag in een ongedwongen sfeer, ik heb me zeer vermaakt.
Ik bedank iedereen voor zijn/haar bijdrage en aanwezigheid. Zonder iemand te kort te willen doen noem ik alleen even de junior Waxworlders Daniël "Cavemania" en Fenna "Mike"; erg gezellig om die vrolijke jonkies erbij te hebben.
Uiteraard noem ik ook @Stefan en @waxgirl. Stefan en Laura weer bedankt voor jullie bereidheid om dit alles mogelijk te maken.
@Kilometervreter het ging soepeltjes achter de hete kolen, je had een erg goede slager uitgekozen.
En dan nog een speciaal woordje voor de mannen die er een lange reis naar Zevenbergen voor over hebben gehad, en daarbij ook nog met lekkere biertjes voor me aan komen zetten: @Cavemania en @IbizaSigno. Robert en Nicky het gerstenat ligt al in de koelkast en wacht op een goed moment.
 

Nieuwste berichten

Bovenaan