Welke autos gaan wij binnenkort detailen.........

Cavemania

V.I.P. Member
Volgende week staat deze beauty op de planning. Betreft een V70 D4 Inscription MY2016 in de kleur Electric Silver Metallic. De auto is voorzien van een 8 traps automaat en is volgehangen met bijna alle denkbare luxe. De auto ziet er nog als nieuw uit en er zal dan ook eigenlijk alleen maar een grondige reiniging plaats moeten vinden en een rondje finishen. Dit ga ik samen met de eigenaar doen die ook al enige detailervaring heeft. Zal een leuke dag worden.

IMG_2982.JPG
 

Mrkawa

Active Member
Ik heb er aardig wat op het lijstje staan. Het gros moet nog wel ingepland worden

Jaguar e type
Toyota landcruiser
Porsche 911
Jaguar xf
Mitsu cederic

Maar ik begin volgende week vrijdag met een paarden trailer! Nog nooit eerder gedaan. Ding zit vol alg en watervlekke en ik verwacht de nodige swirls aangezien hij al tijden buiten staat weg te kwijnen.
Weer een uitdaging!:D
 

ArjanD300

Premium Member
Respect hoor, ik heb hier ook een aantal aanvragen of ik het wil doen.

Maar kan de zin er niet voor vinden, dus hou de boot een beetje af.
 

Kilometervreter

überspammer
Respect hoor, ik heb hier ook een aantal aanvragen of ik het wil doen.

Maar kan de zin er niet voor vinden, dus hou de boot een beetje af.

Ik doe het om mijn hoofd leeg te maken, lekker bezig zijn aan een auto met zijn tweeën.
Als ik er geen zin in had zou ik het zeker niet doen :)
Daarbij komt dat mijn vrouw vaak op zaterdag werkt en als ik dan niks te doen heb ga ik toch alleen maat kattenkwaad uithalen....
 

marlene

Premium Member
Hopelijk binnenkort eindelijk de Jazz en de Peugeot van de buurman. Ruim 5 weken geleden heb ik 2 vingers gebroken en dat gooide roet in het eten.
 

Nieuwste berichten

Bovenaan