BlackPassat
V.I.P. Member
Niet eenvoudig om dit van een foto te beoordelen en wellicht lukt het maar ik zou met schuren beginnen.
Bespaart je in ieder geval een hoop tijd @Dirk Post
Bespaart je in ieder geval een hoop tijd @Dirk Post
Niet geschoten is altijd mis @Dirk Post ! Ik heb van het weekend toevallig een Mazda MX-5 gedaan met soortgelijke ''vervaagde'' en aangetaste koplampen. In dit geval was inderdaad een heavy cutting compound op een wolpad (vervolgd door een finishing compound op een finishing foampad) genoeg om ze weer als nieuw te maken! De koplampen die ik daarvoor aan moest pakken (van een W211 E-Klasse) waren minder verweerd, maar vereiste toch schuurwerk. Testen, testen en nog eens testen, succes!Zou dit met te beginnen een woolpad en heavy compound ,en dan afschalen naar een medium combi, en dan finishen lukken?
Of beter eerst schuren?
Het is een Peugeot 106 van bouwjaar 2006.
Ik heb niet het antwoord.Ik heb op een paar plaatsen wat restant polijstmiddel zitten.
Al een paar keer met APC geprobeerd weg te halen, gaat er niet mee weg!
Ook al 2 keer met Eraser geprobeerd,wil ook niet.
Waar gaat het wel goed mee weg?
Moet toch wat voor zijn?Ik stoor me er mateloos aan.
Hallo Dirk, klopt het dat ik vandaag een bestelling van je heb ingepakt met de Fine en Ultrafine pads? Ik had de D-A Coarse en D-A Fine pads in 130/150 bij mijn LHR15III/LUX kit zitten. Persoonlijk vind ik ze ontzettend fijn werken. De gele Fine pad heeft vaak een relatief goede correctie met behoud van glans. Wat me bij de blauwe Coarse pad opviel is dat deze een stuk langer mee gaan dan voorheen, de oude sleten aanzienlijk sneller. De Ultrafine pads heb ik nog niet gebruikt of uberhaupt aangeschaft.Zijn er al leden die wat ervaring met de nieuwe Rupes D-A pads hebben?
Hoe ze bevallen, etc.