10.000 berichten

Kilometervreter

überspammer
En hier is die dan in het topic van 10.000 posts, de duizendste post

De eerste geplaatst op 4-12-2013, op vriendelijk verzoek van @Stefan om een beetje te kijken en te testen, dit is een beetje uit de hand gelopen.......:D.
Inmiddels dus in een week of 30 1.000 posts dus zo'n 33 per week, 4.5 per dag..................
Dat betekent uiteraard ook dat ik het hier naar mijn zin heb, met leuke beheerders en mede forummers!
De sfeer is goed, er is een hoog gehalte aan hulp aan elkaar en een ieder wordt in zijn waarde gelaten!

In september de meet waar ik ook al wel naar uitkijk, eens de gezichten achter de berichten zien, onder het genot van een bakkie, leuk.

Nogmaals het zegt voor mij genoeg dat ik ik veel rondhang en wil alle forumleden en het Waxworld team bedanken voor de gezelligheid die we met zijn allen hier creëren, laten we het zo houden!

Uiteraard ben ik trots op de nieuwe status van "überspammer" en zal er met veel genoegen verder misbruik van maken!

Op naar de 2.000!
 

Stefan

Administrator
Forumleiding
Gefeliciteerd met je 1000e post en nieuwe status, die eenmalig wordt uitgereikt :)
Voor de rest zijn wij alleen maar blij dat de hulpvaardigheid en gezelligheid de absolute boventoon voert, daar is het ons allemaal om begonnen en zouden het verschrikkelijk vinden als de sfeer om zou slaan ( wat we natuurlijk niet gaan laten gebeuren)
 

JRM

Active Member
grrr...TEXT_INVALID_FINISHDATE_COUPON. was net te laat.

Wel wetsanden, niet wetsanden, dingetje af, dingetje bij......pfffff.
Uiteindelijk ging ik dus voor niet wetsanden en was ik laat:D

* kon ik dat rolletje tape maar sneller toevoegen...lol.
 

Stefan

Administrator
Forumleiding
Ehh, nou eigenlijk was je niet net te laat maar 24 uur en een beetje te laat ;)
 

JRM

Active Member
omg, je hebt gelijk. Drukke week op het werk Stefan :eek:. Maar goed dat ik nog even met die flex wilde wachten, anders kwam ik helemaal thuis van een koude kermis.
* Jeetje...en ik gisteren maar mandje vullen, mandje legen, mandje vullen, mandje legen. Als ik dit even teurgspoel, heb ik het gevoel dat ik weer een aantal uur van mijn leven heb verspild :D
 

Nieuwste berichten

Bovenaan