_maarten_ stelt zich voor! "op naar full options"

IbizaSigno

V.I.P. Member
Daar heb ik ook geen idee van, zat zelf ook al even te kijken en te vergelijken. Moet niet plakkerig zijn o.i.d. omdat het een stuur is.
 

_Maarten_

Premium Member
Dat sowieso, en het moet het leder voeden. Maar ik hoor ook dat leder gevoed wordt door de oliën in je huid :confused:
 

Stefan

Administrator
Forumleiding
Plakkerig is nog het minst erg, stel je voor dat het stuur glad wordt :confused: En dat doen veel leder reinigers/conditioners. Wij gebruiken zelf vaak Gliptone, dat maakt het leder niet glad en niet glimmend.
 

_Maarten_

Premium Member
Ik heb dat nog niet geprobeerd op het leder. Zal eerst de verpakking nalezen vanavond of dat wel mag idd.
 

_Maarten_

Premium Member
Wat spullen opgehaald:

Poorboy's World SSR serie probeer kit
Rain X anti regen
Collinite insulator wax 845
Delerium Droog doek
badstof applicators


DSC_0788[2].jpg DSC_0789[2].jpg
DSC_0787[2].jpg

En wegens wat lekkage door verkeerd zittend rubber en afgebroken bout :mad: weer even old skool tot ik een nieuwe unit heb gekocht en bijgevijld tot passend...

IMG_20131229_082213[1].jpg
 

_Maarten_

Premium Member
mooie is dat hetzelfde rubber gewoon achter het linker licht zit... balen dat die bout gebroken is. :(
 

_Maarten_

Premium Member
Gaat dat spul trouwens snel weer van je ruit af?
Gebruik van ruitenwissers en evt vloeistof, wasbeurtje?
 

gixxeraddict

Active Member
Ruitenwisser vloeistof verminderd de standtijd drastisch!
Teminste bij carlack
Bij wassbeurt voorruit overslaan denk ik.
 

Kilometervreter

überspammer
Ik heb zelf lang rain-x gebruikt en het heeft een standtijd van 2-3 maanden, ik heb altijd gewoon mijn ruit gewassen met shampoo en je gaat je ruitenwisser vloeistof veel minder gebruiken.
De rain-x buft wel een beetje lastig uit, als het blijft wazen een heel klein beetje spray and whipe gebruiken bij het uitbuffen!
 

_Maarten_

Premium Member
die spray en wipe is goede tip, ik neem aan dat mijn last touch van meguiars ook gebruikt kan worden?
 

Nieuwste berichten

Bovenaan