Aankoopadvies Rupes

Ik wil dus een Rupes poetsmachine kopen.
Twijfel aan een LHR21 Mark II,...of LHR15 Mark II

Enige verschil is het toerenbereik,...4700 of 5300 Max.
En de pads zijn groter zodat je meer oppervlakte kan doen.

Wat kan het voordeel zijn van de 5300 toeren ??
 

Stefan

Administrator
Forumleiding
LHR21 heeft een grotere uitslag , dat geeft wat meer correctie en inderdaad een groter oppervlak, de 15 compenseert de kleinere uitslag met een wat hoger toerental. Als het je enige machine is dan zouden we de 15 aanraden, dat is toch de meest veelzijdige van het stel.
 
Hoger toerental voor correctie van de kleinere uitslag ?
Meer toeren is dus ook een hoger geluidsniveau en waarschijnlijk vermoeiender in je handen ?

Het gaat mijn enige machine worden ! Ik wil dus gelijk een goeie machine aanschaffen.
 
Ok top ! Bedankt voor je advies.
Zit nu ook op engelse sites te lezen,..daar hebben sommige spijt van de 21 en zouden graag een 15 willen.
 

BlackPassat

V.I.P. Member
Het geluidsniveau van de 15 valt heel erg mee Cees. Ik kan me volledig aansluiten bij het advies van @Stefan ondanks dat ik niet alle Rupes modellen in handen heb gehad.
Succes met je besluit.
 

Mrkawa

Active Member
ik heb ook op advies van stefan de rupes 15 mk2. nog geen moment spijt van(washer mod) maakt het in mijn beleving nog wat beter
 

Srt4

Premium Member
Ongetwijfeld had ik een 1/2 jaar geleden ook gezecht dat je voor de 15 moet gaan ,,,
Als je 1 apparaat wilt , maar als ik jou was zou ik ook even de mille 900 in overweging nemen . Gewoon alle 2 uitproberen bij wwhq .
( krijg je gratis uitleg over allebei)
 

Nieuwste berichten

Bovenaan