Addy in da house

Addy

V.I.P. Member
Zo tien jaar terug sinds je laatste post, dat gaat sneller dan gedacht. Welkom terug @Addy
De PiXiE gaat je veel plezier geven, dat kan ik je vertellen.
Misschien komen we elkaar weer eens tegen @WWHQ
Ja, eventjes geleden inderdaad.
Maar ik volg toch wel regelmatig het forum. Ik zag dat je ook wel eens trainingen geeft. En die Pixie lijkt me inderdaad een erg fijn apparaat. Ik weet niet door wie ik geholpen was afgelopen week maar die gaf in ieder geval goed advies. Ik twijfelde nog tussen deze en een ander machine maar hij raadde me deze aan. Dat andere merk zei me ook niet veel. De hobby is in ieder geval weer opgepakt. Op mijn gemak eens kijken wat ik allemaal nog heb staan en anders een goed excuus om weer eens richting Zevenbergen te gaan.

BlackPassat

V.I.P. Member
Jazeker ik mag me de trainer van de Waxworld Academy noemen. Inmiddels zijn er vijf workshops te volgen van Basics ("het wassen") via Dual Action Polishing en Advanced Machine Polishing tot het meer gevorderde werk Coatings en Sanding.
Erg tof om te doen omdat je altijd werkt met enthousiastelingen. Ik ben er trots op dat ik het mag en kan doen.

Stefan

Administrator
Forumleiding
Addy, welkom terug op het forum. We hebben je de laatste jaren elkaar zeker nog wel een aantal keren gesproken maar nu het virus je weer te pakken heeft denk ik zomaar dat we elkaar weer vaker gaan zien, gezellig :)

Nieuwste berichten

Bovenaan