advice

Srt4

Premium Member
heren ben van plan om me dap 900 ( oud model) en me rupes 15 (ook vorige model) te verkopen ,,,,,, en daarvoor terug een mk2 21 en 15 te kopen ,,, probleem is geen idee wat ik er voor moet vragen
reden is , ik heb een tijdje geleden met een mk2 (15) gespeeld en vond hem inderdaad een stukje minder trillen . wat voor mij perfect is , heb een beetje last van beginende reuma in me handen denk ik , als ik een dag met de dap bezig ben geveest trillen me handen een dag later nog , bij wijze van spreken .
toen merkte ik met de rupes dat ik daar veel minder last van had ,
plan is dus bijden apparaten verkopen , eventueel dap verkopen en mk2 21 kopen en de 15 houden .
wat vinden jullie , en belangrijker nog wat krijg je er nog voor ,,,
dap is ongeveer 2jaar oud en in goede staat met alles er bij
rupes 15 is nog geen jaar oud en in staat van nieuw ,,
 
Laatst bewerkt:

Waxy

Member
Dat je handen een dag later nog 'trillen' heeft weinig met reuma te maken maar meer met de machine waar je mee werkt. Ik heb dat ook bij de Fein Supercut terwijl ik daar bij de Fein Multimaster totaal geen last van heb omdat die meer trillingsvrij is door zijn constructie.
Ik zou eerder voor een Rupes 21 of 15 gaan in combinatie met een Rupes mini of Ibrid Nano, waarbij de combo Rupes 15 met Ibrid Nano waarschijnlijk de meest veelzijdige is.
Persoonlijk zou ik de Rupes 15 MarkI gewoon houden, maar als het echt niet te doen is vervangen voor een MarkII 21 of 15 (of de Flex XFE 7-15), een kleine backingplate op de Dap900 zetten en houden en een Ibrid Nano erbij kopen.
 
Laatst bewerkt:

Srt4

Premium Member
Oké ,,,, de rupes 75 mini heb ik al ,
( vergeten te vermelden )
Dus misschien beter bijden apparaten verkopen en de mk2 21 kopen , en eventueel tzt de ibird nano erbij nemen ,
 

Kilometervreter

überspammer
Ik polijst best veel, zeker elke 2 weken een auto.
Ik zou de Mark II 21 kopen en een roterende machine, en dan voor de Flex PE 14-2 150 kopen, dan ben je kompleet.
De waarde van de DAP is ca € 100--- de Rupes zal toch denk wel € 250,-- opleveren??
Succes, ik ben benieuwd naar je keuze!
De mini oppervlaktes die je met de Nano kan doen, doe ik (nog) met de hand....:)
 

Srt4

Premium Member
Ja zit zelf nog in dubio , maar ik denk dat zoizo de dap er uit gaat , zal van de week even een paar foto's ervan maken , dus als ik iemand blij kan maaken mag die weg voor 100€ .
Over een rotery kan ik kort zijn ,
Ik weet dat je in de juiste handen super resultaten kan behalen , maar ook een hoop kan verzieken .
En ik heb eerlijk gezegd geen zin om het uit te proberen op me eigen auto's
( maar misschien iets voor de toekomst)
Denk dat ik toch eerst voor de 21 mk2
Gaat , en even de 15 nog in me verzameling laat ,
Thanks for het meedenken mannen .
 

Srt4

Premium Member
Oké planning is iets anders gelopen ,
Binnenkort Stefan maar contacten over de aanschaf van een rupes mk2 21 & een 15
 

Nieuwste berichten

Bovenaan