Alle producten Angelwax

Doordat ik Angelwax H2GO heerlijk vind werken ben ik wel benieuwd hoe de rest van de producten zijn.
Iemand hier ervaring mee?
Zijn de waxen bijvoorbeeld net zo waterafstotend als H2GO?
 

Stefan

Administrator
Forumleiding
h2go is een heel ander product dan bijvoorbeeld een wax. Angelwax heeft een leuke productlijn en tegenwoordig ook waxen in aantrekkelijk geprijsde kleine verpakkingen zodat je niet direct een hoop geld hoeft uit te geven om een wax te kunnen proberen. Als je echter de sheeting zoekt zoals H2go dat geeft dan zou ik het meer zoeken in een sealant of coating
 

IbizaSigno

V.I.P. Member
Zelf heb ik van Angelwax de spaysealant Corona al meerdere keren gebuikt. Een zeer goede en gemakkelijke spraysealant. Ook Fastfoam gebruikt, opzich prima foam maar ik heb fijnere foames gebruikt.
 

Chris van S.

Premium Member
FastFoam is inderdaad een prima foam, hij stinkt alleen naar visvoer :confused:

Ach dat is nog lang niet zo erg als de rotte eierenlucht van de de-ironizers... :p

Ook ik ben positief verrast over Angelwax. H2Go is super en Corona is echt een gemakkelijke spraysealant met leuke glans en ditto beading. AW cleanliness gebruik ik als tegenhanger van PB Bug Squash en is zeker net zo goed.
Angelwax Dark heb ik ook enkele malen gebruikt. Makkelijke wax, lekkere chocolade geur en opvallende beading en sheeting. Alleen niet zo waterafstotend als H2GO. Ik AW een merk om in de gaten te houden in elk geval. :)
 

Ed Buijs

Member
Ik gebruik bijna alles van angelwax.
Gisteren is de Angelwax the Fifth Element binnen gekomen. Ik kijk uit na het weekend. :)
 

Bjorn82

Member
Kan de Cleanliness ook als glijmiddel gebruikt worden voor het Clay en? En iemand toevallig al de Glide gebruikt, is een tegenhanger van een gekende Clay Bar. Grtz
 

Enrico

New Member
H2go vraagje
Ik heb een coating aangebracht op de voorruit
Moet die een bepaalde uitharden ?
Gisterenavond aan het rijden en 1malig ruittenwissers aangezet en nu heb ik een soort van laagje op de voorruit en strepen(die na een tijdje(15min)terug verwijnen)
heb ik iets misdaan met de aanbreng ?
Misschien te dik aangebracht?
Misschien te weinig aangebracht?
Raam is grondig gereinigd
1*wassen
2*kleien
3*reinigen en drogen
4*aanbrengen coating 1x
5*opwrijven van restant
6*herhaling van 5*
7*oppoetsen met zachte MF doek
 

BlackPassat

V.I.P. Member
Welkom @Enrico
Het lijkt erop dat je de juiste stappen hebt gevolgd. Misschien toch niet voldoende droogtijd gehanteerd of onvoldoende uitgewreven?
Te weinig aanbrengen is eigenlijk niet aan de orde als je een waas krijgt, teveel is natuurlijk mogelijk. Bij teveel product wordt uitwrijven ook wat moeilijker.
Alle stappen komen vrij precies is mijn ervaring, maar dan heb je ook wel een goed product wat prima werkt.
 

Enrico

New Member
Welkom @Enrico
Het lijkt erop dat je de juiste stappen hebt gevolgd. Misschien toch niet voldoende droogtijd gehanteerd of onvoldoende uitgewreven?
Te weinig aanbrengen is eigenlijk niet aan de orde als je een waas krijgt, teveel is natuurlijk mogelijk. Bij teveel product wordt uitwrijven ook wat moeilijker.
Alle stappen komen vrij precies is mijn ervaring, maar dan heb je ook wel een goed product wat prima werkt.
Kan ik het nu na 28 uur nog uitwrijven ?
 

Stefan

Administrator
Forumleiding
Dat zal niet zo eenvoudig gaan ben ik bang, ik mis een beetje de ontvettings stap in het verhaal, dit kan met een goede glasreiniger of liever nog Eraser.
 

Stefan

Administrator
Forumleiding
Ah ok, ik zou hiermee de ruit nog eens goed afnemen. Eventueel daarna een nieuwe applicatie doen en deze goed afnemen na 10-15 minuten.
 

Nieuwste berichten

Bovenaan