Andere mitt of spons??

JMC

Member
Hoi,

Ik heb een jaar geleden wat spullen gekocht waaronder de incredimitt (die blauwe met fibers)

Ik heb een nieuwe auto gekocht (Porsche zilvergrijs) en die moet ook netjes uiteraard :D

Nu heb ik 2 problemen:
* Ik heb de mitt, in een vlaag van verstandsverbijstering voor de velgen gebruikt... is het vuil vd velgen er nog goed uit te wassen?

* Ik vind de mitt vrij ruim en kweet niet of ik daar zo happy mee ben... Heeft iemand goede ervaringen met andere "krappere" mitts die ook goed werken? Door de fibers voelt de Mitt ook een beetje vreemd aan, maar heb er verder geen klachten over

Groet,

Jaap
 

Pino

Premium Member
Paar keer goed wassen zou de boel wel schoon moeten krijgen, maar eerlijk gezegd zou ik zelf ook dan nog wat aarzelend zou zijn bij gebruik op de lak.

Ik ken wel een soort van 'mini-incredimitt', maar die is van een merk dat niet in het Waxworld assortiment zit.
 

Ketoembar

V.I.P. Member
Bij mij geen aarzeling, maar gewoon een " no go".:D
Ik zou gewoon een nieuwe mitt pakken. Er liggen hier er altijd wel wat op voorrraad.
 

JMC

Member
Ik durft het idd niet goed aan ivm het vuil van de velgen...

Voor wat betreft de grootte van de mitt. Ik heb net het topic "dameshandschoen" gelezen, ben ik al heel wat mee opgeschoten.

Thanks guys! :)
 

5T-3F-4N

V.I.P. Member
De mitt gewoon promoveren tot velgenmitt, better safe than sorry en een nieuwe voor de lak pakken (beter niet dezelfde ingeval je ze doorelkaar haalt ;)).
 

BlackPassat

V.I.P. Member
Ik weet niet of de nieuwste velgenmitt al bij Waxworld in de webshop is opgenomen, maar één van de laatste keren dat ik op "ons hoofdkwartier"was liet @Stefan met de nieuwste velgenmitt zien. Leek mij een fijn ding om te hebben omdat er een grote duim aan zit. Hiermee pak je makkelijk om de spaken van de velg heen waardoor je alles goed schoonmaakt.

Mijn suggestie is dus om je eigen washmitt goed uit te wassen en vervolgens deze fijne velgenmitt erbij aan te schaffen
 

marlene

Premium Member
Ik durft het idd niet goed aan ivm het vuil van de velgen...

Voor wat betreft de grootte van de mitt. Ik heb net het topic "dameshandschoen" gelezen, ben ik al heel wat mee opgeschoten.

Thanks guys! :)
Ik heb sinds eergisteren de IcrediPad binnen en hoewel nog niet gebruikt kan ik al wel zeggen dat het een hele mooie maat is. Zeker niet te klein of te dun, maar ook niet zo groot als de sponge of (in mijn geval) zo onhandig als een mitt. ;)
 

JMC

Member
Hoi allemaal,

Bedankt voor de antwoorden. Zojuist maar even een ordertje geplaatst voor (o.a.) nieuwe droogdoek en die incredipad. Zag er goed uit!
 

JMC

Member
Jaja, bestelling is binnen! Bedankt Waxworld!
...
Vraagje nog @Stefan , tot wanneer is die tegoedbon voor het afhalen van die Lambo geldig? ;)
 

Bijlagen

  • Bestelling WW.jpg
    Bestelling WW.jpg
    79 KB · Weergaven: 18

Nieuwste berichten

Bovenaan