Angelwax Corona

Tim Goris

Active Member
Na een paar keer Perl te hebben geprobeerd op de zwarte trims toch niet helemaal tevreden over het eindresultaat maar weer eens iets anders gepropbeerd.
0D84664A-74ED-4FA0-AD26-BCEA0E96BFAC.jpeg
Angelwax corona vond ik deze dagen wel toepasselijk en was wel enthousiast na het zien van een aantal YouTube filmpjes..
eerst 2x goed ontvet met eraser en daarna gewoon met microvezel pad 1x dun aan gebracht.
in moet zeggen resultaat is meer dan prima voor mij.
98D7C126-DBFA-4A80-8D82-03A6BBD4799C.jpegB0E7A0EB-9924-4B7D-86AB-8BFDE379C33C.jpeg
Angelwax Corona is zeer zuinig in gebruik, heb het niet uitgemeten maar kan denk ik nog een in ieder geval een keer of 15 allles doen.
de stand tijd is voor wat ik nu na 2 maanden en een keer of 5 wassen verder kan zeggen zeker top en net als de dag van aanbrengen, foto in het bos spreekt voor zich...

laatst ook op de velgen aan gebracht.. ziet er super uit ook maar als je de. Volgende keer gaat wassen heb je een vieze vette laag (net als een koekenpan die je afwast met alleen water) die je bijna niet schoon krijgt


355C901A-A18E-42CB-A322-41D9C9ACD0BD.jpeg
 

BlackPassat

V.I.P. Member
Hmm dat laatste vind ik niet zo positief klinken @Tim Goris. Ik lees het alsof je het over de Corona hebt, maar wellicht bedoel je hier de Perl. Als er één ding is waar ik een hekel aan heb dan is het wel een vettig residu. Dat is juist wat ik met Perl niet heb. Het is wel zaak om de juiste verhouding te gebruiken, maar dat geldt voor alle producten eigenlijk wel.
 

Tim Goris

Active Member
Het vettige residu is is van de Corona, op plastic vind ik het super, mat, donker en droog niet vettig. Maar lak en velgen idd drama, niet meer doen. Perl op de velgen? Banden vind ik schitterend
 

Nieuwste berichten

Bovenaan