Angelwax H2GO

Hugo

Member
-gewassen met Meguiars ultimate wash en wax en met die reiniger die bij het starterspakket zat gereinigd.
-reiniger v/h starterspakket
-1 laagje met een doekje
-een minuut of 10
-ja die was er meteen al wel
-met een microvezeldoek
-minimaal 6 uur
-geen ruitenvloeistof gebruikt

Hoe moet ik de ruiten polijsten? Net als de lak?
 

Stefan

Administrator
Forumleiding
wat bedoel je met de reiniger van het starterspakket?
Wash & wax is in ieder geval niet de beste start, het raam moet echt knetterschoon zijn en goed ontvet. Wij raden aan om het glas in ieder geval te kleien en twee keer te ontvetten met Eraser. Aanbrengen met een MF applictator, kwartierje wachten en dan goed afnemen. Indien mogelijk 12 uur niet met vocht in aanraking laten komen.
 

Stefan

Administrator
Forumleiding
Het beste met een product als CarPro Ceriglass en een Glass Polishing Pad maar dat is niet een vereiste voor een succesvolle H2go applicatie
 
  • Leuk
Waarderingen: Hugo

Stefan

Administrator
Forumleiding
Overigens doen wij na het afnemen van de eerste laag er nog een tweede laagje achteraan...
 
  • Leuk
Waarderingen: Hugo

Denny84

Premium Member
Ik heb het op mijn C4 en de Cuore gedaan maar er is een witte haas wanneer je de ruitenwissers gebruikt? Op beide auto 's. Doe ik iets niet goed? Heb de ruit goed ontvet.


Heb in het begin ook een probleem gehad met de angelwax h2go bij mijn auto en die van me vrouw , alleen dit was na gebruik van ruitensproeier en ruitenwissers .
Bleef er ook een witte waas achter .
Na contact met Stefan , dacht hij aan de ruitenvloeistof ik gebruikte altijd goedkoopste van de supermarkt . Toen heb ik me ruitensproeiers leeg gespoten en sonax ruitenvloeistof gehaald bij Waxworld toen was het probleem weg .
(Heb ook geen vieze plekken meer op me lak van de ruitenvloeistof)
 

Ed Buijs

Member
Ik gebruik het ook. Bij mij is de standtijd ongeveer 1 maand. Afhankelijk van de hoeveelheid regen die er die maand valt. Ik rij regelmatig in Duitsland en als het dan regent en je haalt vrachtwagens in dan hou je nog zicht. Ik kon rond de 150km/uur rijden zonder gebruik te maken van de ruitenwissers in de regen. :cool:
 

Bjorn82

Member
Iemand die de h2go gebruikt in samenwerking met AG clarity. En de raam ontvetten gaat dat met bv de revenge van AG. Of hebben zij niet echt een ontvetter in het gamma? Ben men mandje aan het vullen. Maar blijf graag in hetzelfde merk. Geeft het eerlijkste resultaat vind ik. Mvg
 

Bjorn82

Member
Hoi Stefan bedankt voor de raad. Afkorting angelwax is wss AW. Snap ook niet hoe ik op ag gekomen ben. Wss zit het te weinig slaap er voor wat tussen. Of die leuke woordenboek functie. Mvg
 

Frederique

New Member
Ondanks dat ik het goed probeer uit te buffen heb ik altijd de indruk dat er nog een beetje een kleine wassem achterblijft.
Mooiste resultaat hebje dan na 1 keer je auto te wassen...
 

Tim Goris

Active Member
Goede morge,
beetje laat nA het laatste bericht aar heb toch nog 1 vraag welke ik niet terug kon vinden ( of overheen heb gelezen)
heeft H2go nog onderhoud nodig of is het gewoon wassen en gebruiken en bij mindere resultaten na verloop van tijd gewoon weer nieuw laagje aanbrengen? Is het werk ook niet echt...
en tast Aw vision De coating aan of is deze gewoon Veilig te gebruiken?.
Alvast bedankt
 

BlackPassat

V.I.P. Member
In de tijd na het opbrengen van H2Go doe ik verder niks bijzonders, buiten dat ik wel het gebruik van de ruitensproeier zo veel mogelijk beperk.
Als de werking afneemt (bij mij na een goede twee maanden) zou je na een ontvetting met Eraser een tussentijdse applicatie kunnen doen, ik kies daar meestal niet voor.
Ik heb het idee dat je dan toch misschien weer wat product afneemt bij de ontvetting voor dat je het nieuwe laagje aanbrengt. Liever hanteer ik dan de volledige procedure volgens de gebruiksaanwijzing voor een nieuwe applicatie.
Lekker op een volledige schone ruit (kleien en scrubben) beginnen en gelijkmatig opbrengen, vroeger heel dun maar nu durf ik best wat meer te gebruiken. Na intrekken en volledig uitpoetsen breng ik de tweede laag aan na 20 minuten tot een half uur.
De verse applicatie van vorige week heeft me in de vakantierit naar Oostenrijk al veel plezier opgeleverd. Succes Tim!
 
Laatst bewerkt:

Tim Goris

Active Member
In de tijd na het opbrengen van H2Go doe ik verder niks bijzonders, buiten dat ik wel het gebruik van de ruitensproeier zo veel mogelijk beperk.
Als de werking afneemt (bij mij na een goede twee maanden) zou je na een ontvetting met Eraser een tussentijdse applicatie kunnen doen, ik kies daar meestal niet voor.
Ik heb het idee dat je dan toch misschien weer wat product afneemt bij de ontvetting voor dat je het nieuwe laagje aanbrengt. Liever hanteer ik dan de volledige procedure volgens de gebruiksaanwijzing voor een nieuwe applicatie.
Lekker op een volledige schone ruit (kleien en scrubben) beginnen en gelijkmatig opbrengen, vroeger heel dun maar nu durf ik best wat meer te gebruiken. Na intrekken en volledig uitpoetsen breng ik de tweede laag aan na 20 minuten tot een half uur.
De verse applicatie van vorige week heeft me in de vakantierit naar Oostenrijk al veel plezier opgeleverd. Succes Tim!


Top bedankt voor de info @BlackPassat
 

AndyVR

Member
Vandaag de auto gewassen en de H2go eens uitgetest.

Wat een leuk product! Makkelijk in het aanbrengen, nog makkelijker in het afnemen (15 min. laten curen)
Erg zuinig in gebruik trouwens! (Foto 2 is na 1 applicatie op alle ruiten rondom)
Nu ben ik nog afwachtend naar de prestaties en stand tijd.
Angelwax H2go glascoating.jpg Angelwax H2go.jpg
 

BlackPassat

V.I.P. Member
Ergens begin juli had ik op een zeer zorgvuldig gereinigde voorruit een 2-laags applicatie van H2Go gedaan.
Al tijdens de vakantierit naar Tirol bewees dit supergoedje zijn diensten. In de gevarieerde buien van motregen tot stortregens heb ik de ruitenwissers niet nodig gehad.
Ook tijdens de vakantie en op de terugweg heb ik er veel plezier van gehad.
Eén nadeeltje is dat mijn DEFA alarm nu wel makkelijker afgaat.
Ik heb het met de DEFA-dealer erover gehad en hij acht het zeer wel mogelijk dat de grote druppels die zich tijdens buien op de voorruit vormen het alarm triggeren.
Tijdens de vakantie was het twee keer gebeurd en afgelopen nacht stond ik ook twee keer naast mijn bed vanwege het gegil van het alarm.
Vanmiddag wordt de gevoeligheid een standje minder gezet, waardoor hopelijk de rollende druppels niet meer zorgen voor een verstoorde rust.

Nog meer leden die dit herkennen?
 

Nieuwste berichten

Bovenaan