Angelwax H2GO

Woody

V.I.P. Member
30km/u is inderdaad ook wel erg enthousiast. Des al niettemin werkt het goed. En de verwerking ervan is vele malen makkelijker (vooral qua afnemen) in vergelijking met de TW Rainkleer.
Ben benieuwd naar de standtijd
 

Addy

V.I.P. Member
Ik sluit me aan bij Hugo aka Woody. Vandaag stukje snelweg gereden en nauwelijks de ruitenwissers nodig gehad, rolt er lekker af.
Hier ook maar een laagje.
 

JRM

Active Member
Iemand nog een update betreft dit produkt? De laatste dagen zijn er wel wat druppels gevallen :)

* oops Addy's bericht gemist. Waren er nog meer testers?
 

BlackPassat

V.I.P. Member
BPJ heeft de H2GO al eens gebruikt. Voor mij was het vandaag de eerste keer.
De ramen heb ik eerst afgenomen met Meguiars Glass Cleaner Concentrate. Dit spray ik op een microfiber pad van Poorboys, hierna wordt er afgenomen met een Dodo Juice Supernatural Window Waffle.
Tot nu toe heb ik altijd proVision gebruikt, op zich een goed product maar ik vind het aanbrengen een vrij delicaat werkje. Iets te nonchalant opbrengen zorgt er al voor dat de werking zienderogen achteruit fietst. De enthousiaste verhalen over het gebruiksgemak van de Angelwax H2GO zorgden ervoor dat ik dit ook weleens wilde proberen. Toen ik het flesje in de vitrinekast van Kenneth gevonden had, kon ik op zoek naar een leesbril. Het is een klein flesje dus veel ruimte voor tekst is er niet, maar dit is wel een érg klein lettertype.
De bedoeling was om het product op een schone MF pad te sprayen en vervolgens aan te brengen. De spayer deed echter niks, dus maar weer naar binnen om het sprayertje te spoelen. Als er hier in huis een sprayer vast zit dan kun je er donder op zeggen dat Kenneth de laatste is geweest die het product gebruikt heeft. Ondanks mijn herhaalde verzoeken weigert hij consequent om de sprayers even na te spoelen met schoon water, nu is dat ook niet nodig met de meeste producten maar velgenreinigers en coatings geven vaak problemen.
Ook na langdurig spoelen en met de compressor doorblazen weigerde de sprayer dienst,af en toe viel er een dikke druppel uit de nozzle maar van een fijne nevel was zeker geen sprake. Dan maar de H2GO rechtstreeks op de MF pad gedaan en opgebracht. Bij het opbrengen kun je maar heel eventjes zien waar het product zit, dus ik heb met een dambord patroon ingewerkt om zeker te zijn dat het product voldoende verspreid was.
Een waas trad niet op dus na tien minuten de ruit afgenomen met een schone Microfiber.
Bij het eerste buitje zal ik een update plaatsen over de werking.
 

Kilometervreter

überspammer
Ik heb vorige week de H2GO aangeschaft en op de voorruit van de A4 gezet.
Eerst de ruit ontvet met eraser en toen op een schone pad op de ruit gebracht. Er kwam eigenlijk al direct een waas bij het opbrengen die verdween als je er met de pad overheen ging en na een 30 seconde weer terug kwam.
Na een minuut of tien de waas met een MF doek afgenomen wat zeker in vergelijking met Rain-x gemakkelijk ging.
Vanmiddag voor het eerst een bui erover maar de auto staat stil. De beading was fraai en het water loopt er zo vanaf, het ziet er wel veel belovend uit.
Bij het eerste buitje rijdend een update:)
 

BlackPassat

V.I.P. Member
Met een gietertje wat water over de voorruit gegoten, dat ziet er prachtig uit maar zegt natuurlijk nog niks. Het regent hier nu wel maar hoef niet weg. Morgen wel een ritje maar dan heb ik liever geen regen als het aan mij ligt.
 
Laatst bewerkt:

Stefan

Administrator
Forumleiding
@Woody , het is nu ruim 4 maanden dat je H2GO hebt aangebracht, misschien wil je ons een update geven?
 

Woody

V.I.P. Member
De Update!

De H2Go werkt nog steeds! Laatst nog een kleine demonstratie gegeven bij WWHQ ;)
Ik merk wel dat de laag nu toch wel erg ver op is. Maar dit product heeft mij positief verrast!

Dikke ++++++++++

Kleine kanttekening ik heb niet super veel gereden max 5000km auto staat dagelijks onder een boom en dankzij de H2Go is de eventuele vuiligheid van de boom er weer heel snel af.
 

BlackPassat

V.I.P. Member
De eerst buitjes zijn ook op mijn versbehandelde voorruit gevallen. Bij weinig regen of nevel van andere auto's blijven het kleine druppeltjes, die er bij ongeveer 75km/u af beginnen te schuiven. Bij wat grotere druppels of een forsere bui is het zicht beduidend beter.
Kenneth gaf al aan dat ik hoogstwaarschijnlijk te weinig product gebruikt heb (afgeleid van het feit dat er bij mij geen waas optrad)
 

blackpassatjunior

Premium Member
@BlackPassat al voldoende product op je voorruit aangebracht?
Ik zelf heb dit nu ook op de A4 staan en ik ben positief verrast.

Ik heb toevallig vanavond nog een laagje op de CC gezet.
Eerst de ruit gescrubt en daarna twee laagjes aangebracht. En een laagje over het panorama dak.
Toevallig nog een stukje gereden toen het regende. En bij de 50kmh gleden de druppels er al goed af. Al moet ik zeggen dat het wel redelijk hard regende.
 

JRM

Active Member
Ik heb het alleen bij miezer gezien. In ieder geval geconstateerd dat het erop zit. Oh ja, ook bij het wegrijden vielen de druppels van mijn dak op het raam dansend naar beneden.
 

JRM

Active Member
Het was volgens mij nog niet echt nodig, aangezien de druppels er nog redelijk vanaf gleden. Toch om een boost te geven besloten de ruit weer in te wrijven. Helaas, nu bij de 2de keer gebruik, werkt mijn sprayer niet meer goed. De doek kan ik er niet echt goed meer mee bevochtigen. Kan dit ook direct op de ruit gespoten worden en dan uitwrijven? Of beter zonder dop de doek dompelen? Die laatste manier lijkt mij onnodig veel product kosten.
 

Addy

V.I.P. Member
Mijn sprayertje was ook kapot, schijnen niet zulke beste te zin. Moet het nog eens overgieten in een ander flessen. Vind het wel prettig in gebruik verder. Al ben ik wel benieuwd naar de nieuwe car pro.
 

JRM

Active Member
Op zich vind ik het geweldig spul. Ben er ergblij mee. Makkelijk in gebruik en een voor mij goede standtijd. Jammer van het flesje.
 
  • Leuk
Waarderingen: Addy

Chris van S.

Premium Member
-kick- even wat stof van dit topic. Zijn er verder nog ervaringen met H2GO? Kwa verwerking en/of standtijd?

Vandaag heb ik de Peugeot 107 van de misses een vluchtig wasbeurtje gegeven en daarbij de ruiten behandelt met H2GO. Tijdens de rit naar huis waaide wat restwater over de voorruit heen. Woei, de druppels vlogen echt letterlijk over de ruit. Ik ben zeer positief verrast en kan niet wachten op de eerste regenbui.
 

ArjanD300

Premium Member
Normaal heb ik altijd al de turtle wax, maar die is op.
Wel altijd zeer tevreden over, zeg dus idd vanaf 50km/u rolt het eraf alleen na een maandje of 2 moet je hem echt wel weer herhalen.
begrijp dat deze veel gemakkelijker aan te brengen is en ook een behoorlijke standtijd heeft.
En zelfs boven de turtle/Rain X zetten.

Maar hoeveel behandelingen kun je doen met slechts 100ml ??
 
Door aanraden van Stefan ook Angelwax H2GO gebruikt.
Wat een heerlijk product is dit zeg! Het water vliegt van mijn auto af. Ik ben erg benieuwd naar hoe de waxen zijn van Angelwax daardoor!
Echt een aanrader!

Zijn er mensen die weten hoe het de standtijd zit van H2GO?
 

Nieuwste berichten

Bovenaan