Angelwax H2GO

Chris van S.

Premium Member
Op de 107 van mijn vriendin heeft H2GO het van november tot april uitgehouden. Pakweg een kleine half jaartje tijdens winterse omstandigheden en elke dag 150 km x 5 dgn. Ik vind het een zeer goede prestatie zeker omdat H2GO zo gemakkelijk op te brengen is.
 

BlackPassat

V.I.P. Member
... De spayer deed echter niks, dus maar weer naar binnen om het sprayertje te spoelen. Als er hier in huis een sprayer vast zit dan kun je er donder op zeggen dat Kenneth de laatste is geweest die het product gebruikt heeft. Ondanks mijn herhaalde verzoeken weigert hij consequent om de sprayers even na te spoelen met schoon water, nu is dat ook niet nodig met de meeste producten maar velgenreinigers en coatings geven vaak problemen.
Ook na langdurig spoelen en met de compressor doorblazen weigerde de sprayer dienst,af en toe viel er een dikke druppel uit de nozzle maar van een fijne nevel was zeker geen sprake.

Ons eerste flesje is inmiddels op en vandaag wilde ik de voorruit weer eens een vers laagje H2Go geven. Het nieuwe flesje uit Kenneth's persoonlijke voorraad was na enig speurwerk gevonden en ik kon aan de gang.
Not.
Alweer een sprayer die dienst weigerde. Ik ben zeker "de enige Angelwax gebruiker ter wereld die dit probleem heeft" (een vrije interpretatie van de reclamepraat die ik op de WaxWorld meeting aanhoorde van de heren van Angelwax) @Stefan voorgaande is absoluut niet voor jou bedoeld.
Ik blijf een enthousiast gebruiker van dit product omdat het zo kinderlijk eenvoudig opbrengt, maar de sprayertjes moeten écht beter.
 

Addy

V.I.P. Member
Hier ook eentje. Ik had al een nieuwe gehad van Stefan en laatst weer moeten vervangen. Maar mooi spul.
 

Stefan

Administrator
Forumleiding
Tegenwoordig wordt de H2GO met een dopje en een losse sprayer geleverd. Dus na gebruik sprayer doorspoelen en het dopje weer op het flesje, geen probleem meer :)
 

Chris van S.

Premium Member
Ow dat is goed om te weten @Stefan. Mijn sprayer is ook al tijdje overleden, op alternatieve wijze is H2Go nog redelijk goed aan te brengen. Maar juist bij mijn schoonmoeders MX5 is het niet helemaal juist gegaan. Tijdens een regenbui waren alleen de banen zichtbaar hoe ik H2Go had aangebracht... voor de rest geen enkel effect.... maargoed, nieuw flesje H2go zet ik vast in het winkelmandje.
 

2shiny

V.I.P. Member
Ook de sprayer van angelwax heaven for leather heeft het na 1 maal begeven @BlackPassat. Dus je bent niet de enige :)
Ik moet die h2go dringend eens proberen
 

BlackPassat

V.I.P. Member
Tegenwoordig wordt de H2GO met een dopje en een losse sprayer geleverd. Dus na gebruik sprayer doorspoelen en het dopje weer op het flesje, geen probleem meer :)
Doorspoelen van gebruikte sprayers gebeurt hier altijd @Stefan. Maar dit was een nieuwe sprayer die dus direct al kapot was. Het kleine rondje sealtje wat aan de kop zit, had ik na drie seconden al versnipperd op de voorruit liggen.
 

Stefan

Administrator
Forumleiding
Ok die waren niet al te best én werden opgevreten door de H2GO. Daarom zit er nu een grotere triggersprayer bij.
 

Pino

Premium Member
Ben sowieso niet zo happy met de meeste druksprayertjes. Dan is een trigger een stuk beter.
Overigens spoel ik eigenlijk zelden tot nooit sprayers door. Eigenlijk ook nooit problemen gehad.
 

Hugo

Member
Ik heb het op mijn C4 en de Cuore gedaan maar er is een witte haas wanneer je de ruitenwissers gebruikt? Op beide auto 's. Doe ik iets niet goed? Heb de ruit goed ontvet.
 

Stefan

Administrator
Forumleiding
Even een paar puntjes.

- heb je het raam eerst goed gereinigd / gekleid / gepolijst?
- waar heb je mee ontvet
- heb je één of twee laagjes aangebracht? Waarmee?
- hoe lang heb je het laten curen
- was er een witte waas
- is het goed afgenomen en zo ja waarmee
- hoelang heeft de auto droog gestaan erna?
- heb je ook ruitensproeier vloeistof gesproeid?
 

Nieuwste berichten

Bovenaan