Barrier Reef

Kilometervreter

überspammer
Deze wax verdient een eigen topic vind ik!
Soms kom je weleens zoiets tegen, er is al veel over geschreven hier maar het is gewoon een topwax tegen een meer dan normale prijs. Afgelopen week een tweede laagje op de A4 gezet en vandaag begon het te regenen....
Ook beading en sheating meer dan fraai, helaas geen camera bij me maar ik zal echt binnenkort wel een paar foto's hiervan schieten.
Dus ben je op zoek naar een topwax voor een meer dan redelijke prijs moet je zeker ook aan deze denken!

Zie hier de review voor zover je deze nog niet gelezen had.
http://www.waxworldforum.nl/threads/review-surf-city-garage-barrier-reef.184/

Nog een plaatje van afgelopen week na de tweede laag.

008.JPG 011.JPG
 

Kilometervreter

überspammer
Vanmorgen een buitje op de A4, auto heeft 400 km na wasbeurt van dit weekend gereden dus niet schoon, vanuit kantoorraam en met de phone maar het spreekt voor zich denk ik, top beading van deze wax :) En deze week in de aanbieding! @Stefan kan ik mijn pot van vorige week nog inruilen voor een nieuwe??:confused:

IMAG0122.jpg
 

Kevinvdb93

New Member
word deze wax ook wel eens gebruikt met een sealant eronder?
Ik wissel momenteel een beetje af tussen deze en Dodo Purple haze pro, ik merk dat deze wat minder vuilafstotend is wat natuurlijk niet gek is voor een pure wax
zou Barrier reef icm poorboys EXP gebruikt kunnen worden en raden jullie dit aan?
 

IbizaSigno

V.I.P. Member
Als de sealant goed gecured is kan er een wax overheen. Bij Purple Haze Pro ook goed laten curen, afnemen en een paar uur wachten. Anders is de kans op waxhologrammen erg groot. Ik zou zeker een uur of 4 of liefst pas de volgende dag de wax erover zetten.
 

Dirk Post

Premium Member
Na alle lovende berichten gelezen te hebben,afgelopen weekeind ook maar eens een pot besteld
Wat een fijne wax is dat.
Mooie grote diameter deksel,haal je die er af,ook nog een heerlijk geurtje.
En een enorm makkelijke verwerking,gaat bijna vanzelf,
Je hebt ook maar heel weinig nodig.
En dan die glans, echt fenomenaal!!
Echt een aanrader!
Gr Dirk
 

Nieuwste berichten

Bovenaan