BigBoi blowR pro +

Fuut-Fuut

Active Member
Een vraagje voor de BigBoi. Heeft iemand een idee hoe je de afstandsbediening weer kan verbinden met de machine. Me zoon heeft er lekker mee gespeeld maar reageert nu niet meer op de afstandsbediening, en de handleiding is allang verdwenen en op het internet zelf kom ik er zo ook niet achter. Hoor het graag alvast bedankt groeten Ruud.

Stefan

Administrator
Forumleiding
In basis zou deze niet ingeleerd hoeven worden. Op het moment dat je de BlowR op de variabele stand zet dan gaat de BlowR aan, als je dan de uitknop op de afstandsbediening indrukt dan leert hij het signaal en gaat de machine uit en is daarna bestuurbaar met de afstandsbediening. Is de batterij van de afstandsbediening nog wel goed?

Fuut-Fuut

Active Member
Dank voor de reactie. Zal het nog een keer proberen zoals je nu beschrijft. Hier reageerde hij vorige keer niet op maar wie weet. Led op de afstandsbediening brandt nog wel zal ook eens de batt vervangen. Hoe hij het voor elkaar heeft gekregen weet ik niet maar was van het ene moment op het andere. Handmatig werkt hij nog dus het is niet zo een ramp maar het is wel eens makkelijk. Ik laat het horen als hij weer werkt. Groeten

Nieuwste berichten

Bovenaan