bloemstukken op motorkap

2shiny

V.I.P. Member
hey allemaal.
enkele maanden geleden vroegen goede vrienden me of ik hen op hun trouwdag wou rondvoeren van en naar de kerk. Het oorspronkelijke plan was enkele linten. Dua ik ging akkoord.
gisteren kreeg ik te horen dat het 5 bloemstukken zouden zijn met een zuignap. Ze dachten dat dit minder schade ging doen...
na even te panikeren, wil ik hun trouwdag ook niet verpesten.
welke bescherming kan ik best nemen? Een blanke folie over de motorkap, of misschien Wolf's Chemicals the mask?
tips zijn welkom
 

Pino

Premium Member
Hmm, was ook wel handig geweest als dit even met je overlegd zou zijn.

Verder niet te druk over maken. Zuignappen goed schoonmaken (en zelf aanbrengen; voor je eigen gemoedsrust).
Als de zuignappen goed vastzitten en maar een paar uurtjes er op hoeven, lijkt het me niet zo'n probleem. Als e.e.a. gaat schuiven of loskomen is het wat anders.
Bij eventuele krasjes kun je weer aan de hobby.
 

Black Widow

V.I.P. Member
Niet paniekeren. Zoals Pino zegt:
Bij eventuele krasjes kun je weer aan de hobby.
Toen ik de toestand van de auto van Frans zag schrok best een beetje. Maar direct dacht ik "het is een auto, die moet je gewoon gebruiken en op zijn tijd wat liefde geven" anders ga je ongezonde toestanden krijgen :D
 

Frans

V.I.P. Member
Als ik zo op het internet kijk, dan worden die boeketten met zorg aangebracht en met de nodige beschermmiddelen om krassen te vermijden.
Ik zou me er niet teveel zorgen over maken.
 

Nieuwste berichten

Bovenaan