Hallo Dirk, eerlijk gezegd ben ik nog niet zo bekend met bepaalde producten ken Eulex daarom ook nog niet.Wil het niet met Koch Chemie Eulex?
is ook goed spul!
Wil het niet met Koch Chemie Eulex?
is ook goed spul!
+1 voor Koch Chemie Eulex! Inderdaad niet op kunststof gebruiken en op matte lakken de Eulex M pakken. Werkt perfect tegen hars etc. Bruine spikkels op de lak kunnen ook een vorm van vliegroest zijn en daarvoor kun je beter de CarPro IronX pakken. Een stoomreiniger werkt in ieder geval ook heel goed tegen hars/teerplekken, op vliegroest/remstof heb ik het nog niet geprobeerd.De KC Eulex is zeker goed spul. Maar kijk wel uit dat je het niet overal op smeert. Kunstoffen kunnen er slecht tegen. En ik heb er zelf bijvoorbeeld mijn eigen cosi buiten haard mee verpest. Die kon ik opnieuw spuiten. Maar zoals gezegd zeker goed spul voor waar het voor bedoeld is. Gr.
Dank je voor de duidelijke uitleg dan ga ik de normale eulex bestellen omdat het geen matte lak is die op de Mercedes zit.+1 voor Koch Chemie Eulex! Inderdaad niet op kunststof gebruiken en op matte lakken de Eulex M pakken. Werkt perfect tegen hars etc. Bruine spikkels op de lak kunnen ook een vorm van vliegroest zijn en daarvoor kun je beter de CarPro IronX pakken. Een stoomreiniger werkt in ieder geval ook heel goed tegen hars/teerplekken, op vliegroest/remstof heb ik het nog niet geprobeerd.
Haha echt heeft hij zijn vrouw ook al voor het karretje gespannenHaha, ja ik dacht al dat het de bewuste buurman zou zijn. Onze collega Marnix heeft hem geholpen, ik was nog even mee naar buiten gelopen on even mee te kijken en de plekjes waren eenvoudig met Eulex te verhelpen. Ik had er een paar dagen eerder ook al een dame voor aan de lijn en ik vermoed dat het allemaal om dezelfde persoon ging
Hij wist het niet was een actie van mij zelf en wilde het voor ons eigen auto s hebben omdat er regelmatig hars van de bomen komt bij ons in de straat dus is nooit wegWel een beetje jammer dat je voor hem speciaal Eulex hebt besteld en hij het gauw zelf heeft gehaald.