Buurman kan je even helpen !!!

Rtoetje

Member
Mijn buurman is een oudere man en die rijd een ford ka van 2014 rondom bekrast en daar wilde hij toch zelf iets aan doen.
Ik had hem al beloofd zal je binnenkort wel helpen maar geduld hebben de oudjes tegenwoordig niet echt meer dus buurman had een spuitbus bij de Action gekocht
Ik kan er nu om lachen maar toen ik er op uit kwam hij zei ik was aan het spuiten maar toen kwamen er spettertjes en het mislukte ik heb al geschuurd maar krijg het er niet af.
Om lang verhaal wat korter te maken, fles peut mee en ik maar poetsen, daarna gewassen en gekleid eindelijk was de troep er af. Morgen naar waxworld voor pad en daarna de krassen er uit proberen te poetsen.
Zie foto s en als jullie als ervaren poetsers mij tips kunnen geven heel graag.
Gr, robbie IMG_3146.jpeg

Bijlagen

• IMG_3149.jpeg
    IMG_3149.jpeg
    172,3 KB · Weergaven: 12
  • IMG_3152.jpeg
    IMG_3152.jpeg
    160,2 KB · Weergaven: 12
  • IMG_3154.jpeg
    IMG_3154.jpeg
    290,9 KB · Weergaven: 13
  • IMG_3155.jpeg
    IMG_3155.jpeg
    118,1 KB · Weergaven: 13

RST-Smurf

V.I.P. Member
Dit gaat een echte uitdaging worden. En lijkt op de eerste foto al door de lak heen te zijn geschuurd? Of is dat de erop gespoten verf? Lijkt me een klusje wetsanden te worden. Maar ben bang dat dit bij een spuiterij gaat eindigen.

Rtoetje

Member
Idd het was me wel een klusje, moest de verf er af zien te krijgen dat lukte met veel geduld en vloeistof peut en daar kwam de Action verf gelukkig mee los, daarna de auto gewassen met koch shampoo, daarna met klei en zelf toen kwam er een hoop zooi van jaren van de lak af, nadat het helemaal schoon was en glad ben ik gaan poetsen.
Heb polijst van meg gepakt met gele pad heb in 2 x de zijkant gepolijst.
Daarna van Poorboy s voor donkere lak een beschermlaag er op gezet.
Heb de krassen er gelukkig redelijk er uit kunnen poetsen buurman was er zeer blij mee je ziet hem zelfs zoeken naar de krassen zie foto

Bijlagen

• IMG_3155.jpeg
    IMG_3155.jpeg
    118,1 KB · Weergaven: 13
  • IMG_3161.jpeg
    IMG_3161.jpeg
    184,2 KB · Weergaven: 12
  • IMG_3163.jpeg
    IMG_3163.jpeg
    215,2 KB · Weergaven: 13
  • IMG_3164.jpeg
    IMG_3164.jpeg
    237,7 KB · Weergaven: 13

Riez

Member
Dat is verbazingwekkend goed gelukt! Toen ik de eerste foto's zag dacht ik ook dat dit niet meer zou lukken :D

Rtoetje

Member
Dat is verbazingwekkend goed gelukt! Toen ik de eerste foto's zag dacht ik ook dat dit niet meer zou lukken :D
Idd dacht ook dit ga me niet lukken zo ervaren poetser ben ik niet die krassen zaten gelukkig het meest op de lak die de buurman er op had gespoten op paar plekken na in de originele vernislaag die heb hebben we er redelijk weg kunnen poetsen.
De poetsmachine shinemate die Stefan mij heeft aangeraden heeft bij mij zich zelf wel bewezen

Nieuwste berichten

Bovenaan