Camper project

Mark Haast

New Member
Tijd om de camper klaar te maken voor een nieuw seizoen, vorig jaar gekocht na enkele maanden in de winterstalling is het nu tijd om de camper eens goed onderhanden te nemen.

Op de luifel zat een flinke schaafplek, deze als eerst maar eens weg gewerkt:

IMG_20190403_165153.jpg

Resultaat na polijst ronde met de dual action polisher en voorzien van het nieuwe Omnistor logo:

IMG_20190403_220916.jpg

Afgelopen week wat informatie ingewonnen bij Waxworld over hoe ik het beste de glascoating kan behandelen, liefst in 1 stap omdat de camper 7.5 meter lang is, wat nogal tijd rovend is om in 3 stappen te polijsten.
Hier werd mij de Meguiars Marine lijn geadviseerd.

Ik heb de Meguiars Marine One Step bij Waxworld besteld, onder het genot van een paar heerlijke paaseitjes die ook in het pakketje zaten heb ik vandaag een proef stukje gedaan met de dual action polisher en een witte light-medium HEX-logic pad, ik was verrast door het eerste resultaat!

Glascoating onbehandeld:

IMG_20190413_183908.jpg

Na eerste behandeling met de Meguiars Marine One Step:

IMG_20190413_183855.jpg

Foto's zijn niet van uitmuntende kwaliteit maar denk dat het verschil wel zichtbaar is ;)

Mochten jullie het leuk vinden zal ik wat foto's maken van de vorderingen van dit "grote" project
 
Laatst bewerkt:

BlackPassat

V.I.P. Member
De verbetering is zeker goed zichtbaar Mark.
Laat die foto's (en je aanpak) maar komen, daar houden we wel van.
 

Matthijs

New Member
Dat is een beste klus. Maar hij knapt er van op, dat is goed zichtbaar.
Je mag straks wel zonnebrillen uitdelen op de camping voor het weerkaatsen van de zon op je camper.:p
 

Nieuwste berichten

Bovenaan