Car Pro Dquartz

Fuut-Fuut

Active Member

Op het kanaal van Carpro werd deze coating aangekondigd.
In welke categorie valt deze straks pro line of particuliere lijn. Ben er natuurlijk wel benieuwd naar. Groeten Ruud
 

Stefan

Administrator
Forumleiding
Deze versie is voor gecertificeerde installers maar er wordt ondertussen ook gewerkt aan een versie die direct door eindgebruikers, dus zonder certificering, kan worden aangekocht.
 

Guido

Active Member
Heb net de Go versie voor simpele zielen ontvangen, ben erg benieuwd want ik kan er online geen review over vinden.
 

Stefan

Administrator
Forumleiding
Heb net de Go versie voor simpele zielen ontvangen, ben erg benieuwd want ik kan er online geen review over vinden.
Dat kan wel kloppen, want wij zijn één van de eersten die deze coating van Carpro hebben ontvangen.
Deze is gelijkwaardig met de normale DQuartz maar met als toevoeging dat deze ook slick is. De normale DQuartz is alles behalve slick maar een absolute droom om aan te brengen met een geweldige resistentie.
 

Guido

Active Member
Even een eerste indruk: netjes verpakt, fijn dat de applicator er bij zit, echt super makkelijk om aan te brengen en af te nemen, bij mij was 6:30 precies lang genoeg. Daarna ook vrij vergefelijk als je nog wat had gemist. Mooie glans. Heb het nog afgetopt met SiC, gewoon omdat het kon. Zal binnenkort nog wel een update geven. Voor nu wel een van mijn favoriete coatings, zo niet de favoriet!IMG_6233.jpegIMG_6234.jpeg
IMG_6237.jpeg
 

Nieuwste berichten

Bovenaan