Carpro BlackOut

Epsilon

Premium Member
Ik ben nu ruim ook 2 maanden verder en het zit er nog steeds op. Ik maak het schoon met AW Bilberry en een borstel. Beetje gek misschien maar ik vind de uitstraling van CP Perl mooier, dus die gaat er evengoed nog overheen.

20210904_105942.jpg
 

Guido

Active Member
Bij mij zit het er na 4 maanden (inc vakantie van 5000km) ook nog redelijk goed op en ook ik loop soms nog even na met Perl!
 

Guido

Active Member
Het is wat lastig te zien op de foto maar de donker matte look zit er nog duidelijk op. Veel beter dan het was voor ik begon. Ik heb begrepen dat er een nieuwere versie komt die iets meer glimt. Dat aftoppen met perl is mi net zoiets als je coating aftoppen met reload of elixir en geeft idd dan een iets betere look. Ook zonder ben ik best tevreden. Mag ook wel want goedkoop is het niet.
6CC38EDC-E5CD-4980-8C36-5500F3B8E1A5.jpeg
 

Guido

Active Member
Weer eens Blackout aangebracht. Eerst met APC zorgvuldig de band geschrobt.
9EBC6270-86BD-4A4F-82C0-E874C7E6AC0D.jpegGoed laten drogen, met hulp van een heatgun.
Een laagje aangebracht met de applicator. Laten drogen met behulp van een straalkacheltje en de heatgun. Na een uur een tweede laag.
1683D2AD-43CE-4331-B7D9-8A9D9150AB02.jpegIk blijf toch wel enthousiast. De banden zien er mooi donker en mat uit. Naast elkaar is het verschil echt goed te zien.
1024C16E-CEDB-423F-805E-AD5A8EA16BE8.jpegDit was nog het laatste beetje van de eerste versie (met een flesje kan je dus precies twee setjes banden twee laagjes geven), binnenkort nieuwe banden op de Tesla die ga ik met de nieuwe versie doen die zou iets meer moeten glimmen. Ben benieuwd.
 

Nieuwste berichten

Bovenaan