Carpro Hydro2

Dirk Post

Premium Member
Heb een vraag,

Zou je de Carpro Hydro2 ook in de foamlance kunnen doen, de auto er helemaal mee insproeien/innevelen,
en daarna de hele auto met de HD reiniger kompleet afspuiten.

Dirk Post

Premium Member
Ik vraag het,normaal spuit je een paar pufles op 1 of 2 panelen, en spuit je die af met de HD.
kan je dat spul dan zeg maar vermengd met water in de foamlans doen?
of moet je de foamlans vullen met alleen puur de Hydro2 .
want dan word t een duur geintje , lijkt mij.

Fuut-Fuut

Active Member
Pas het ook vaak op deze manier toe. Ik ontzie alleen me vooruit, want vind het zicht met regen er niet altijd beter van worden. Daarnaast gebruik ik hem wel volgens voorschrift in een ik hand foamer voor de wielen insprayen en wassen maar gelijk wat bescherming ook op het velgbed.

Stefan

Administrator
Forumleiding
Hydro2 niet in een foamlance gebruiken maar dient gewoon verneveld te worden. Eventueel kan het wel in een pompsprayer. Wel zou ik gewoon paneel voor paneel doen en niet het hele voertuig. De verwerking is al supersnel, de hele auto in één keer doen is vragen om problemen. Als je de auto met een foamlance wilt behandelen dan is Hydrofoam het te gebruiken product.

Dirk Post

Premium Member
Hydrofoam heb ik ook wel staan Stefan.
Ga ik die gebruiken in de foamlans.
En toch zag ik een paar YouTube filmpjes waarin ze Hydro2 in de foamlance deden, de hele auto er mee inspuiten, , en meteen er achteraan met de HD reiniger afspuiten.
Heb het filmpje weer opgezocht, ze gebruikten een mengverhouding van 1:6 tot 1:9 .

Fuut-Fuut

Active Member
ging na hager zijn bericht er ook vanuit dat het ging om de foam versie. Maar paneel per paneel wassen ermee vind ik dan te veel gedoe vandaar na het was proces infoamen en afspuiten. Gr.

Stefan

Administrator
Forumleiding
Hydrofoam heb ik ook wel staan Stefan.
Ga ik die gebruiken in de foamlans.
En toch zag ik een paar YouTube filmpjes waarin ze Hydro2 in de foamlance deden, de hele auto er mee inspuiten, , en meteen er achteraan met de HD reiniger afspuiten.
Heb het filmpje weer opgezocht, ze gebruikten een mengverhouding van 1:6 tot 1:9 .
Let op dat er een verschil is met Hydro2 en Hydro2Lite. De Hydro2 moet nog worden aangelengd (en is dan ook veel duurder) en de lite is ready to use

Dirk Post

Premium Member
Klopt Stefan, ik heb nog een paar liter Hydro2 staan.
Ik zag ze nergens meer verkrijgbaar, en heb toen een paar flessen Lite besteld( die zijn I d d Kant en klaar voor gebruik.

hagar

New Member
Ik vermoed dat er producten door elkaar gehaald worden door Dirk.
Hier even de drie verschillende
1ste Hydro
2de Hydrofoam
3de Hydrolite
1691930572308.pngCarPro-HydrO2-Foam-1000-ml.jpg
CarPro-HydrO2-Lite-1000-ml.jpg

SLK

V.I.P. Member
Wat is dan de af fabriek mengverhouding van de Hydro2Lite?
Hydro2 verdun ik conform de beschrijving op de verpakking 1:3.
Geldt hier ook hoe sterker het mengsel, des te beter de bescherming?

Nieuwste berichten

Bovenaan