Carpro Inside

Raatjes

New Member
Carpro Inside zijn ook als warme broodjes over de toonbank gevlogen, wanneer komt er weer een nieuwe lading binnen?
 

BlackPassat

V.I.P. Member
@BlackPassat ik heb het idee dat de verwacht op datum meestal niet zoveel zegt, hij schuift elke dag op en is precies een maand verder.
Aha worden we daarmee gefopt door team Waxworld? Wat een schalkjes zijn dat toch.
Maar ik ben het met je eens dat een dergelijke indicatie niet zoveel zin heeft.
Mijn eigen Inside is ook op anders mocht de topicstarter wel wat bij me komen halen. Gliptone heb ik nog wel in voorraad.
 

Stefan

Administrator
Forumleiding
Deze levertijd is inderdaad een indicatie. En er Is nu werkelijk geen zinnig woord te zeggen i.v.m. de huidige container transportproblematiek. Zoals het er nu op lijkt wordt het eerder half oktober maar dat kan zomaar weer anders worden.
 

Tim Goris

Active Member
Ik heb nu de gliptone gentle cleaner, bevalt goed en werkt top. Maar ben toch ook wel CP fan en ben heel benieuwd naar de verschillen tussen deze 2…
 

Stefan

Administrator
Forumleiding
De gentle cleaner is meer een onderhoudsreiniger, die je wekelijks kunt gebruiken, zeg maar een Quick Detailer voor leder. CarPro Inside is een krachtige professionele reiniger die het leer echt intensief reinigt en ook weer mooi mat maakt. Het heeft wat meer aandacht tijdens het verwerken nodig maar geeft een prachtig resultaat. Ook blinkende sturen worden weer mooi mat.
 

Dirk Post

Premium Member
Moet je die puur uit de fles gebruiken, of mag het met demi water verdund worden?
Ik zag dat ik nog wat flessen er van had staan.
Eens keertje mee proberen, hoe t bevalt.
Mag het ook voor Alcantara gebruikt worden?
 

Stefan

Administrator
Forumleiding
Inside mag zeker worden verdund, zeker als het voor onderhoud is tot wel 1:5.
Alcantara is geen leder en ik zou daar inside niet voor aanraden.
 

5T-3F-4N

V.I.P. Member
Zelf gebruik ik het al jaren, goed product. Zelfs verdund tot 1:5 reinigd het zeer goed. Voor onderhoud spray ik het op een vochtige doek, behalve stuur en (kunst)leder.
 

Nieuwste berichten

Bovenaan