Carpro leather Coat

Tim Goris

Active Member
Goede avond allen,

Zo als enkele dagen geleden gepost ga ik na een kort pauze en de nieuwe aanwinst weer de draad op pikken met detailen.

Nou is het lederen interieur van de volvo nog als nieuw en wil dat graag zo houden, mijn oog was gevallen op Carpro Leather Coat maar zag in de kleine lettertjes staan niet geschikt voor volvo leer...

Waarom niet en wat zijn de alternatieven om het leer schoon en vuil afstotend te krijgen en te houden?

Ik hoor het graag
 

Stefan

Administrator
Forumleiding
Er zijn in het verleden wat problemen geweest met witte lederen VolvoXC90 interieurs. CarPro heeft er dan ook weinig behoefte aan om risico te lopen van €10k met de verkoop van een pakketje van €54,95 en hebben daarom Volvo gewoonweg uitgesloten. Het heeft iets te maken met de verf die Volvo gebruikt en die bleek nogal snel te vergelen en de coating kon dat niet voorkomen...
 

Tim Goris

Active Member
Denk dat ik binnenkort maar weer eens gewoon langs kom, maar t mij om gaat is het dagelijks gebruik, etenende en drinkende kinderen , een vrouw met een paarden hobby en het (redelijk makkelijk) onderhouden en beschermen.. ik weet dat t redelijk intensief is in gebruik maar wil t zo lang mogelijk netjes houden
 

morphf

Member
Waarom niet kiezen voor de dodojuice supernatural leather sealant?
Makkelijk te verwerken en te herhalen om de c.a. 3 maanden.
 

Tim Goris

Active Member
Het is https://www.waxworld.nl/shop/interi...leaner-500ml?zenid=qpn2f88f2c66uk0vmqpsciefv5 geworden samen met Gliptone Liquid Leather Conditioner with repellent, ik ben vergeten om foto’s te maken mede om dat ik dacht dat het licht leer schoon was maar dat was maar schijn tot ik het eerst stukje had schoon gemaakt. Daarna behandeld met de conditioner en 24h laten drogen. Het resultaat leer wat weer als niet voelt en ruikt, niet glad maar gewoon stugge natuurlijke feel.

@Stefan weer bedankt voor het juiste advies
 

Nieuwste berichten

Bovenaan