Chemical Guys Ultimate Fire Hose Nozzle

Gza

Member
Heeft er iemand ervaring met deze spuit?
Probeer met afspoelen altijd zo weinig mogelijk water op de auto te laten liggen wst op zich wel aardig gaat met de glas coating.
Heb nu een spuit die niet echt een lekkere strakke straal heeft en blijft spetteren om het gebied heen wat je net hebt afgespoten.
Dus ik zag deze maar eert niet of het wat is...iemsnd suggesties.

Greets...
 

SLK

V.I.P. Member
@Gza Ik heb zo'n Fire Hoze Nozzle, weet alleen niet of die van CG is. Werkt wel lekker en ik heb hem destijds om dezelfde reden gekocht als jij nu in gedachten hebt. De auto met een zachte "straal" te kunnen afspoelen zonder te spetteren. Dat lukt inderdaad wel met deze kop, hij kan een soort kelk-vormige "straal" geven, zoals je ook wel ziet van die fontein sproeiers. Werkt prima.
Maar achterna had ik ook een extra slangkoppeling kunnen kopen met daarop een los stuk tuinslang. Werkt voor dit doel net zo goed, zo niet beter.
Zoiets dus...
images

Alleen de spuitkop van de slang halen en met de koppeling er nog op afspoelen sputtert naar mijn smaak nog teveel.
 
Laatst bewerkt:

Kilometervreter

überspammer
Ik gebruik zoals hierboven op het plaatje staat, want als ik de spuitkop van de slang haal sluit die de slang af, dus even een tussenstukje van € 3,-- en klaar.
 

Gza

Member
Haha...simpele oplossing mannen!
Dat ik dat zelf niet verzonnen heb.:confused:
Maar ja....even vragen en er komen gelijk een hoop antwoorden.
Thanks again!
 
  • Leuk
Waarderingen: SLK

Nieuwste berichten

Bovenaan