Clio 2e cquartz UK 3.0 poging.

BlackPassat

V.I.P. Member
Dit is wel eigenaardig @Donovan.
Je zegt dat je best veel rijdt, is het dan ook zo dat je op verschillende plekken moet parkeren? Misschien heb je in een gebied met een verdachte industrie/uitstoot gestaan?
Er moét toch iets zijn wat dit verschijnsel laat optreden. Ik wil (nog) niks uitsluiten maar ik zou zeker nog even wachten met wéér opnieuw polijsten. Je voorgaande werk is naar mijn idee niet de verdachte stap.
Welke foam van LaboCosmetica gebruik je precies? De Neve wordt "neutraal" genoemd, maar de Primus is wat meer alkalisch, misschien zit daar een aanknopingspunt?
 

Donovan

Member
Ik dacht dat de coating nu eindelijk was gelukt haha.
@BlackPassat Klopt! Ik rij elke dag ongeveer 120km met de auto. Dat is naar mijn werk. De auto staat daar in een overdekte parkeergarage. Thuis staat hij gewoon voor de deur, en dan parkeer ik hem expres al niet onder een boom. Het enige wat er dus op kan komen is regen.

Ik gebruik de #Neve van de LaboCosmetica. Die gebruik ik ook op de auto van mijn ma. Die auto staat in de 10th anniversary wax van Waxworld en die heeft geen problemen met beading na het gebruik van deze snowfoam.
 

Nieuwste berichten

Bovenaan