Dap 900 V2 en rupes 15 te koop

Srt4

Premium Member
Heren de rupes is gereserveerd
Door cavemania

2e in de rij is denny 84
 
Laatst bewerkt:

Srt4

Premium Member
Rupes is verkocht , aan denny opgehaald en afgerekend ,,,,
Aardige jongen trouwens .
Ik wens hem veel poetsplezier ermee ,
 

marlene

Premium Member
Ik heb wel interesse in de dap, @Srt4. Dan ben ik verplicht om die workshop bij WW te gaan doen en als ik dan toch van @IbizaSigno spierballen moet kweken pas ik misschien ooit in dat XL t-shirt. :D
 

Srt4

Premium Member
Oké dan , ik ben zelf volgende week aan de beurt voor een workshop bij ww weet niet of er nog plek is , dan heb je 2 vliegen in 1 klap hahaha .
 

marlene

Premium Member
Zo te zien is volgende week al VOL, @Srt4 Misschien dat er nog iemand annuleert... :rolleyes: anders moeten we wat anders regelen. Je woont toevallig niet in Limburg zeker? ;)
 

Stefan

Administrator
Forumleiding
Heb je deze al op Marktplaats staan? Waarschijnlijk ben je de DAP daar zo kwijt. Hier zitten veel mensen die al in het bezit zijn van een machine...
 

Srt4

Premium Member
Heb je deze al op Marktplaats staan? Waarschijnlijk ben je de DAP daar zo kwijt. Hier zitten veel mensen die al in het bezit zijn van een machine...
Ach hij leg niet in de weg Stefan , en dacht misschien iemand hier een plezier te doen ,
 

Srt4

Premium Member
Oké ,,, zit net wat rond te neuzen zie ik dat ik nog een dap te koop heb ,,,, hahaha was hem al vergeten .
 

Nieuwste berichten

Bovenaan