De newbie op dit forum

TECHNIC

Active Member
Thanks Stefan. De mensen van Carpro hebben hiervoor een speciale beveiliging ingebouwd, als je de geur kent van Iron-X acht ik de kans onbestaande dat je je vinger in je neus gaat steken…
 

Kelvin

Active Member
Thanks Stefan. De mensen van Carpro hebben hiervoor een speciale beveiliging ingebouwd, als je de geur kent van Iron-X acht ik de kans onbestaande dat je je vinger in je neus gaat steken…

Daarom hebben ze de nieuwe Irox X LS uitgeroepen. Deze zou anders ruiken zodat je wel in je neus kan peuteren ! :eek::rolleyes::D:p
 

TECHNIC

Active Member
Haha, ik heb ze alletwee staan, de gewone en de LS, ik daag je uit om die LS in je neus te steken!

Lemon Scent?? Waar halen ze het vandaan... Sinds ik de geur van LS ken bestel ik enkel nog de gewone bij ;-)
 

Stefan

Administrator
Forumleiding
De geur van de LS is beduidend beter maar nog steeds niet geschikt om direct aan te snuffelen. Tijdens het daadwerkelijke gebruik van de LS heb je echter geen last van de geur.
 

TECHNIC

Active Member
Persoonlijk zie ik de relevantie niet tussen exterieurproducten en heerlijke geurtjes… (interieur is een ander paar mouwen natuurlijk) Wat maakt het uit dat een zeep niet naar bloemetjes ruikt, zolang die maar doet wat ze moet doen. Zelfs de meest hatelijke geurtjes zijn meestal binnen de minuut meteen vervlogen.
 

Kelvin

Active Member
Haha, ik heb ze alletwee staan, de gewone en de LS, ik daag je uit om die LS in je neus te steken!

Lemon Scent?? Waar halen ze het vandaan... Sinds ik de geur van LS ken bestel ik enkel nog de gewone bij ;-)

Haha egt :D Ja ik las het bij de uitleg op de site en kost nog is iets meer ook.
 

Nieuwste berichten

Bovenaan