December Deals 2016

JRM

Active Member
Morgenochtend de nieuwe winkel bewonderen en mijn carpro aanvulling ophalen. Mooie laatste knaller btw :)
 

Epsilon

Premium Member
Klopt het dat een bestelling nu iets langer duurt (door de feestdagen misschien)? Ik had dinsdagavond wat besteld (dat in voorraad is neem ik aan). En vandaag (donderdag) had ik wel mijn bestelling verwacht.
 

Cavemania

V.I.P. Member
Pakketdiensten hebben het deze dagen erg druk en het wil wel eens voorkomen dat ze pakketten doorschuiven naar een volgende dag omdat de auto's te vol worden gepropt voor de beschikbare tijd. En als je op dinsdagavond besteld dan heb je het op z'n vroegst ook op donderdag binnen. Wellicht even via de T&T code kijken wat de bezorgtijden zijn
 

Stefan

Administrator
Forumleiding
Dinsdagavond bestellen betekent woensdag verzenden, dus dan is de eerst mogelijke bezorgdag donderdag. Het is inderdaad knetterdruk bij PostNL dus zendingen kunnen zomaar later worden aangeboden. Stuur anders even een mail naar info@waxworld.nl dan zoeken we het uit voor je.
 

Epsilon

Premium Member
Later deze middag had ik de melding gekregen dat het pakketje verzonden was, en in de avond kwam de traceer code. Misschien ben ik wat verwend geraakt door jullie snelle leveringen :) Dit keer duurde het wat langer dus vroeg ik me af of het wel goed ging.
 

Nieuwste berichten

Bovenaan