Decemberdeals 2018

Glenn

Active Member
Forumleiding
We zijn inmiddels al op de 6e dag van december aanbeland, maar de decemberdeals zijn we natuurlijk niet vergeten!
De eerste decemberdeal loopt al een aantal dagen en is nog geldig t/m zondag 9 december.

Maak gebruik van 15% korting op het Meguiar's assortiment met de volgende code: meg15

meguiars-600p.jpg
 

TooTall

Member
Gebruik gemaakt van de 2de deal (7.5% korting op machines) voor een Bigboi BlowR Mini aan te schaffen (en nog een hoop andere spulletjes). Dank!
 

Mrkawa

Active Member
yes! alweer dankbaar gebruik van gemaakt en ieder jaar weer sta ik te trappele met wat voor acties er komen
 

TooTall

Member
Aangekomen! De hond is alvast fan. Buiten 2 auto's, 2 moto's, 2 fietsen, is er dus nog een hond die van de nieuwe blower gaat genieten! :)

IMG-9158.jpg
 

maarten

New Member
Ik had een vraag over de aanbiendingen,
Ik wou graag Carpro Reload 500 ml bestellen maar deze is uitverkocht,Heb ik dan pech of moet ik met bestellen gewoon doorgaan naar betallen en komt het dan binnen als het weer op voorraad is?

Vriendelijke Groet Maarten
 

BlackPassat

V.I.P. Member
Is een liter geen optie?;) Die is verhoudingsgewijs al goedkoper dan een halve liter én je voordeel is (nog) groter. Een soort dubbele decemberdeal!
 

Stefan

Administrator
Forumleiding
Als je kunt wachten dan gewoon bestellen en betalen. Zodra de Reload half/eind januari weer op voorraad is dan wordt de bestelling verstuurd.
 

Nieuwste berichten

Bovenaan