Demodag: Flex Cordless Polishing Experience

Glenn

Active Member
Forumleiding
Kom zaterdag 19 mei naar de gratis demo dag waarin de nieuwe Flex polijstmachines op accu worden gedemonstreerd-> de Flex Cordless Polishing Experience

De gehele dag zullen er demo's gegeven worden door Justyna Brys. Justyna zal je deze dag kennis laten maken met de nieuwe polijstmachines op accu. Daarnaast zal ze haar praktische en theoretische kennis delen met alle bezoekers.

Deze demodag is vrij toegankelijk voor iedereen. Aanmelden kan gemakkelijk via de site. Voor de eerste 50 aanmeldingen bieden we een goed gevulde goodiebag aan.

Flex-Demo-Dag.jpg

Voor meer informatie en het aanmelden volg je de volgende link-> Flex Cordless Polishing Experience
 

BlackPassat

V.I.P. Member
Het was een geslaagde dag wat mij betreft. Ik heb de kans gehad om kennis te maken met de Angelwax polijstmiddelen en dat is erg goed bevallen.
Tevens even gewerkt met de cordless rotary en de cordless dual action, prima machines die je erg veel bewegingsvrijheid geven.

Mijn motor werd nog even geleend door Justyna Brys voor een fotootje voor de Waxworld reclamezuil.
justyna.jpg
 

Nieuwste berichten

Bovenaan