Detail fanaat meld zich hier op WW

Chris van S.

Premium Member
Mede detaillisten,

Hier een berichtje bedoeld als her voorstelling. Op dit forum postte ik mijn laatste berichtje in 2019 waarin ik aangaf een stap terug te doen met het detailen van auto's. Dat heb ik ook gedaan en dat was goed er waren zat andere dingen te doen. Af en toe detailde ik mijn eigen auto en van een familielid. Maar zeker niet uitgebreid.

Verder long story short na 25 jaar autobranche ben ik nu 3 jaar autotaxateur. En sinds 1 augustus met mijn eigen bedrijfje. (Zal de commerciele weblink niet plaatsen ;) ).
Ik taxeer oldtimers, youngtimers, sportscars, foodtrucks en campers voor de verzekering. Echt een mega leuke (zelfstandige) job en kom op mooie plekken. Vanzelfsprekend is de (extra) ervaring mbt het autodetailen echt een welkome bijkomstigheid.

Nu ik paar maanden zelfstandig werk. Kan ik doen wat ik wil. O.a. heb ik meegeholpen met de verkoop van 2 auto's. Muv het polijsten ben ik dan toch weer aan het detailen geslagen om de auto netjes te kunnen verkopen. Dus langzaamaan begint het detailen toch weer wat te borrelen.
Vorige week ben ik ook al bij WW HQ geweest voor paar kleine standaard dingetjes.

Kortom tijd voor een herintroductie...

Laatst bewerkt:

Nieuwste berichten

Bovenaan