Een witte auto kan wel strak

BlackPassat

V.I.P. Member
Nátuurlijk kan dat. Wie heeft ooit beweerd van niet? Iedere kleur knapt op van een klei- en polijstbeurt.
Het is vanzelfsprekend van belang dat je de juiste technieken toepast, en goede spullen gebruikt.

Deze witte Renault mag zich met zijn/haar frisse uiterlijk zeker vertonen in het straatbeeld. Mooie klus hoor!

Dirk Post

Premium Member
Helemaal mee eens!
In mijn ervaring/beleving, is het met lichte kleuren ook zeer
belangrijk om het juiste licht bij de hand te hebben met het polijsten, met name de juiste
kleurtemperatuur instelling.

Rtoetje

New Member
Die ziet er netjes uit kan je misschien vertellen welke producten je de auto weer zo mooi mee heb gekregen?
Gr Robbie

hagar

New Member
Sorry voor het late antwoord, was met vakantie.
- Eerst ValetPro Snow Foam Combo in de foamlance en ook met twee emmer systeem gewassen, kwestie van alles wat er op gesmeerd was, er af te krijgen.
- Iron X twee maal en elke keer terug geactiveerd met washandschoen en met hogedrukreiniger afgespoten.
- Goed gewassen met dubbel zoveel Descale en twee emmers.
- Goed afspoelen en drogen.
- Polijsten met Carpro Essence en dan komt de mooie lak al naar boven.
- Hydrofoam over heel de auto en snel met de hoge druk overal, kieren, spiegels, het komt overal.
- Terwijl ik aan het drogen was kwamen de oooh en aaa's, ik zet de mijne ernaast al, daar doe je het voor.
Essence is een geweldig product maar wel goed laten informeren, in de snoepwinkel in Zevenbergen dus.

Nieuwste berichten

Bovenaan