Effe voorstellen: Raoul

Raoul1984

New Member
Hallo allemaal,

Via toeval bij Waxwold en dit forum terecht gekomen. Ik ben Raoul en woon in een klein dorpje in het Zuid-Limburgse land en een van mijn hobby's is om voornamelijk mijn eigen auto goed schoon te houden maar ook af en toe andere mensen helpen om hun auto weer glimmend te krijgen.

Op dit moment rijdt ik een een witte Mercedes A klasse uit 2015 en heb ik deze onlangs voorzien van een volledige glascoating van Carpro inclusief een laagje Gliss.

In de afgelopen jaren heb ik vooral autopoetsspullen aangeschaft van de merken Carpro, Chemical Guys en Merguiar's waarbij ik de laatste jaren ontzettend liefhebber ben geworden van de Carpro producten. Vele jaren terug begonnen met de aanschaf van Iron X voor de velgen schoon te maken is dit in de loop der jaren uitgegroeid tot een flinke collectie aan producten van Carpro

Buiten het onderhouden van de auto heb ik nog diverse hobby's waarbij ik voor de brandweer foto's maak van zowel leuke als zeker ook minder leuke voorvallen, verder doe ik graag sporten waaronder hardlopen, krachttraining en graag in een groep trainen om een uitdaging aan te gaan. Verder probeer ik elk jaar mee te doen aan diverse obstacleruns, helaas door corona in 2020 geen enkele run mogen uitvoeren maar hopelijk kunnen we dit jaar weer aan diverse runs meedoen.

Tot zover mijn voorstelrondje, indien jullie nog vragen hebben hoor ik het graag van jullie en zal proberen ook aan dit forum een bijdrage te leveren met de ervaringen van diverse poets producten.


 

Bijlagen

  • RHM_2615.jpg
    RHM_2615.jpg
    137,3 KB · Weergaven: 6

Guido

Active Member
Welkom op het forum, leuke auto. Op het eerste gezicht is wit niet zo'n spannende detail kleur maar met UK + Gliss heb je vast veel verschil weten te maken.
 

Raoul1984

New Member
Welkom op het forum, leuke auto. Op het eerste gezicht is wit niet zo'n spannende detail kleur maar met UK + Gliss heb je vast veel verschil weten te maken.
Absoluut Guido,

Kwam afgelopen week op mijn werk en kreeg gelijk de opmerking dat mijn auto als een spiegel uitzag omdat hij schitterde. En geef je volkomen gelijk dat een witte auto makelijker te onderhouden is met poetsen als een donkere kleur auto die ik enkele jaren geleden heb mogen rijden.
 

Stefan

Administrator
Forumleiding
Welkom hier @Raoul1984 , mooie foto van je Mercedes! iedere kleur heeft zijn plussen en minnen, de uitdaging om er een geweldige glans op te krijgen is weer wat groter dan bij een donkere lak. Lakdefecten vallen daarentegen weer wat minder op.
 

Nieuwste berichten

Bovenaan