even voorstellen

JM A7

Active Member
Gisteren voor het eerst een bestelling bij Waxworld gedaan en vandaag (op aanraden van mede Audiforummer kilometervreter) aangemeld op dit forum.
Ik ben Jürgen en woon in het zuiden van het land. Al jaren ben ik besmet met het poetsvirus en sinds mijn lidmaatschap van het Audiforum en actieve deelname aan de poetsmeetings, heb ik de nodige trucs en vaardigheden geleerd om mijn Audi in topconditie te hebben en te houden.
Ik was gemiddeld 2x keer per week mijn auto (nabehandeling met QD+ van PB) en gemiddeld 1x in de 3 maanden doe ik de auto kleien en aansluitend polijsten met de DAP900 met Monello polijstmiddelen (Mezzo en Finale), aanbrengen van een glaze (Black Hole van PB) en aftoppen met een goede wax (Monello Ibrido of Bouncers Capture Rapture).
Bijgaand enkele foto`s van mijn Audi A7


zymusyzu.jpg

250.JPG
399.JPG
458.JPG
489.JPG
 
Laatst bewerkt:

Stefan

Administrator
Forumleiding
Hoi Jürgen, welkom hier en je hebt inderdaad een prachtige A7 (mooie foto's ook)
 

Jurgh

New Member
Hoi naamgenoot! Prachtige A7 heb je toch! Als ik jou A7 zie krijg ik spontaan zin om te gaan detailen:rolleyes:
(en dat ga ik nu dus doen ook:D)
 

JM A7

Active Member
Hoi naamgenoot! Prachtige A7 heb je toch! Als ik jou A7 zie krijg ik spontaan zin om te gaan detailen:rolleyes:
(en dat ga ik nu dus doen ook:D)
Valt er dan nog wat te detailen? :D
In ieder geval veel plezier vandaag en relax!
Als dat zo doorgaat, dan hebben we 6 april a.s. tijd over?!
 

Jurgh

New Member
Dit is even een tussendoortje, snackje zeg maar;)

6 april moet ik even bedenken wat ik ga doen. Ik heb nog CQ quartz over en auto is redelijk krasvrij....
 

BlackPassat

V.I.P. Member
Welkom Jürgen, veel plezier op dit forum.
Flinke lap een A7 zorg maar dat je overal gelijk gallonverpakkingen van bestelt ;)
 

JM A7

Active Member
Welkom Jürgen, veel plezier op dit forum.
Flinke lap een A7 zorg maar dat je overal gelijk gallonverpakkingen van bestelt ;)
Dat valt wel mee; de meeste producten heb ik in reguliere verpakking en gaan vooralsnog lang genoeg mee en zeker wax; hoe dunner opbrengen, hoe beter.
 

JM A7

Active Member
Vandaag maar weer `ns een bestelling gedaan; van @SchuttersPeet goede recensies ontvangen van de Surf City Garage Barrier paste wax en voorts nog wat andere kleine zaken besteld.
Afgelopen zaterdag had ik wat birdsh#t op mijn A7 en waarschijnlijk te lang er op gezeten; na inweken en veel water de troep verwijderd en vervolgens met gele pad, Inizio polijstmiddel en de DAP900 getracht de ingevreten vlekken te verwijderen. Helaas; tot grote teleurstelling bleven de vlekken zichtbaar. Uiteindelijk gisterenavond de wollen pad met Inizio gebruikt en ze verdwenen gelukkig als sneeuw voor de zon. Dat was in ieder geval een hele opluchting, want anders blijf je gefocust op de aanwezige vlekken. Moraal van dit verhaal; VAG lakken zijn te hard om met een gele pad en grove polijst de nodige correctie te krijgen, waardoor een wollen pad noodzakelijk in je assortiment moet zitten.
 

Nieuwste berichten

Bovenaan