Even voorstellen

Jeroentje90

New Member
Goeiedag mede-detailfanaten! Mijn naam is Jeroen, 28 jaar en ik woon in Hillegom. Ik ben al m'n hele leven lang autogek, en sinds een paar jaar heb ik het 'detail virus' te pakken.

Momenteel doe ik het nog als (uit de hand gelopen) hobby, maar wie weet maak ik ooit nog in de toekomst de switch van hobbyist naar professioneel. Voordat dat kan gebeuren moet ik nog een hoop leren, en dat ben ik ook zeker van plan. Ik ben zeer leergierig als het op detailen aankomt en kan niet wachten om nog meer te weten te komen en nog beter het hele detailen onder de knie te krijgen...vandaar dat ik mij uiteindelijk ook heb aangemeld op dit forum:)

Hier alvast een foto van mijn huidige, een 2009 Ford Fiesta in de kleur 'Squeeze' zoals Ford het beschrijft. Het is m'n daily driver die ik 5x per week gebruik om van en naar werk te rijden, en ik probeer de auto minimaal 2x per maand goed te wassen, en 2x per jaar te kleien en in de wax te zetten

ford_zpsdywsorjz.png

vzzMZNY
 
Laatst bewerkt:

Jeroentje90

New Member
Dankjewel mensen! De kleur ziet er op die foto niet echt goed uit, komt omdat de camera op m'n mobiel moeite heeft met echt de kleur goed vastleggen. Dit is een beter voorbeeld:
IMG_20180728_181446420_zpsm6d2zof1.jpg


Hier overigens nog even de huidige collectie aan detailspullen exclusief de Nilfisk hogedrukspuit die momenteel in bruikleen is:

IMG_20180818_151726592_LL_zpspwohasyn.jpg


En als bonus nog een kiekje dat de auto in de was staat :)
IMG_20180525_193624914_zps5i5zegg3.jpg
 

Kelvin

Active Member
Welkom ! Aardige detailkast. Word egt blij als mensen eens een kleur durven kiezen voor hun wagen. Egt chique! :cool:
 

Nieuwste berichten

Bovenaan