Even voorstellen

vwmike

Active Member
Beste allemaal

Zal me bij deze ook even voor stellen ben mike 26 jaar en helemaal verslaafd
Om mijn passat zo goed mogelijk schoon te houden
Hoop hier nog veel te kunnen ontdekken omdat voor elkaar te krijgen
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    123 KB · Weergaven: 26

vwmike

Active Member
Blackpassat ik Had op het passat forum als een voorgesteld keertje mini meet te houden voor alles wat beetje hier uit de buurt komt meschien wel idee omdat bij waxworld te doen mits er genoeg aanmelding is natuurlijk men maat heeft trouwens ook een cc wat bijna zelfde kleur is als die van jou die heeft een 3.6l
 

vwmike

Active Member
Ja zag het ook te laat idd zal dan ook zeker van de partij zijn ook mogelijk met mensen die niet op het forum zitten weet niet of dat een probleem is..? Het is voor mijn maar 5 min rijden dat is altijd mooi mee genomen
 

vwmike

Active Member
@Stefan nu zou ik graag iets willen hebben om de vooruit mee te doen nu had ik Angelwax H2Go Rain Repellant gezien is dit een aanrader of is er een betere oplossing
 

Stefan

Administrator
Forumleiding
H2Go zijn we nu een paar weken aan het testen en tot op heden bevalt deze erg goed. Voor een duurzamere oplossing zou je kunnen kijken naar CarPro FlyBy30
 

Woody

V.I.P. Member
Welkom hier op het forum.
Mooie Passat en hele gave velgen zeg!

Wat betreft de Angelwax H2Go die bevalt me uitstekend. Het zit er bij mij nu nog op alsof ik het gisteren heb aangebracht. Zit er nu een week of 3 a 4 op ;)
 

Nieuwste berichten

Bovenaan