Even voorstellen

fleurtje_snoes88

New Member
Hallo allemaal
ik ben Fleur, 28 jaar uit Terneuzen.

Ik ben verliefd geworden op een volvo c30 wit parelmoer met donker bruine bodykit.
Ik wil hem graag netjes bijhouden, dus vandaar dat ik hier terecht ben gekomen.

Helaas kan ik de workshop op 2 juli niet bijwonen vanwege nog een hobby behendigheid met mijn poedel.
Maar ik hou het in de gaten want net als elke beginner vind ik het kleien en polijsten best eng om aan te beginnen.

Dus ik ga jullie flink bombarderen met vragen over het verzorgen van mijn lovlov.
 

Razorblatter

Active Member
Beetje raar hoor! Verliefd zijn op je autootje. Tis maar een stukkie blik hoor... ;)


Haha, nee hoor. Dat kennen er hier wel meer mensen en d'autoos krijgen dan ook royale porties TLC.
Daarnaast is dit forum altijd goed voor een virtueel kopje koffie en een praatje. Over car detailing dan wel. Met name, in ieder geval.

De workshops (en dan zeker II) zijn zeker niet te versmaden om vertrouwen te krijgen over wat je je auto voor geweld aan kan doen. En dan hebben we het nog niet eens over de sfeer ambiance en de verzorging tijdens zo'n dag. :rolleyes:
 
Laatst bewerkt:

fleurtje_snoes88

New Member
@Razorblatter
Verliefd misschien beetje overdreven maar zeker wel dol op mijn aankoop.
Wel een traan gelaten toen we besloten om de rode peugeot 106 ralley te verkopen.
Na 8 jaar was het wel tijd voor een beetje luxe. Er moest te veel voor opgeknapt worden om hem te houden. Hij is nu in goede handen we hebben nog steeds contact met de koper.

De workshops zijn echt een must denk ik, anders ga ik echt te veel basis dingen vragen op het forum.

Heb nu 2 emmers met grit, shampoo Dodo BTBM, wool mitt, delirium droogdoek sonax kleipakket, waxpad, en een angelwax insecten spray.

Vanaf daar vind ik het eigenlijk moeilijk.

Na het forum goed door gespit te hebben
Staat dit op mijn verlanglijst.

Iron x cleaner
Poorboy's EX-P
CG hybride v7
Microvezeldoekjes?

De wax daar moet ik nog maar een topic voor maken. Twijfel:
Collinite 845 of 915 of dodo diamand white?

Vind het heel wat voor iemand die de lak verzorgde met commandant 4 en turtlewax

Mis ik nog dingen?
 

Srt4

Premium Member
Als ik zo kijk heb je nu al meer dan de gemiddelde Nederlander ,
Maar als je het goed wilt doen heb je al snel een kast vol spullen
Of je nog wat mist ?? Legt er aan wat je van plan bent denk ik .

En op deze forum is het niet erg om basic dingen te vragen ,
( daar is het just een forum voor )
 

Nieuwste berichten

Bovenaan