Even voorstellen

SLK

V.I.P. Member
Welkom hier. Een leuk weekendbaantje heb je. Keer wat anders dan bij een supermarkt:)
En een mooie Volvo heeft je vader. Mede dankzij jou natuurlijk...
 

Razorblatter

Active Member
Er gaat natuurlijk niets boven een bijverdienbaantje als ochtendblad bezorger op slappe halfgare banden, roestige ketting en een doorgezakte bagagedrager. Dat zal ze leren!
Om ze maar meteen te laten werken aan onze mechanische heilige koeien kan alleen maar hersenenverwekend werken.

Haha, nee hoor. Dat heb je leuk voor elkaar. Veel plezier en glans toegewenst.
 

Cavemania

V.I.P. Member
Ik zie dat er in de loop der jaren niet veel veranderd is aan de indeling van het motorruim. Het ziet er allemaal nog keurig uit. Beter dan bij mij, ze hebben tijdens de laatste onderhoudsbeurt het oliefilter niet zo netjes vervangen.
 

marlene

Premium Member
Nou heb ik eigenlijk helemaal geen verstand van zaken onder de motorkap, maar het ziet er netjes uit voor zoveel ervaring. Even de swiffer erdoor en een doek met kunststofdressing en het is nieuw! ;)

Welkom Jory!
 

BlackPassat

V.I.P. Member
Er gaat natuurlijk niets boven een bijverdienbaantje als ochtendblad bezorger op slappe halfgare banden, roestige ketting en een doorgezakte bagagedrager. Dat zal ze leren!

Wat een nostalgie, en dan op nummer 25 altijd die agressieve koningspoedel die keihard tegen de deur op knalde op vervolgens Het Parool te verscheuren.............
 

Nieuwste berichten

Bovenaan