Foam pomp issue

Snappy

Member
In principe tevreden met deze pomp, alleen lekt hij regelmatig door de afdichting heen. Iemand anders ook dit probleem of een fix. Hij zit er 100% goed opgedraaid en vast.3E5F19FF-F071-4722-B9C1-E140E71D888A.png
 

BlackPassat

V.I.P. Member
Geen garantie op een oplossing en op eigen risico toepassen uiteraard, maar ik deel graag mijn ervaring.

Ik voorzie alle rubbers van mijn pompkannen en foamsprayers twee of drie keer per jaar van een likje vaseline.
 

Raatjes

New Member
In principe tevreden met deze pomp, alleen lekt hij regelmatig door de afdichting heen. Iemand anders ook dit probleem of een fix. Hij zit er 100% goed opgedraaid en vast.Bekijk bijlage 15777
Hoe kan je daar foam mee maken als daar die ventielen niet bij worden geleverd. Ik heb er 2 aangeschaft maar bij geen van de 2 hebben die ventielen erbij gezeten.
 

Guido

Active Member
Heb je de multi of de foam pro? Bij de foam pro horen drie verschillende kopjes voor schuim te zitten. De multi heeft alleen een verstelbare kop maar die is niet bedoeld voor schuim.
 

Raatjes

New Member
Ik heb 2x de multo pro 2 gekocht, maar de foam pro2 verkoopt waxworld gewoon niet in dit formaat
 

Guido

Active Member
De Multi Pro 2 en de Foam Pro 2 zijn allebei 1,5L
Als je wil foamen moet je de Foam Pro hebben…
 

BlackPassat

V.I.P. Member
Ik heb 2x de multo pro 2 gekocht, maar de foam pro2 verkoopt waxworld gewoon niet in dit formaat
De Foampro 2 en de multipro 2 zijn allebei leverbaar in anderhalve liter.
(als je onder het kopje "foamgun" kijkt, dan komt de multipro ook helemaal niet naar voren)
 

Nieuwste berichten

Bovenaan