Gaan we nog op vakantie???

Kilometervreter

überspammer
Als zo'n topic ergens thuishoort dan is het wel hier in het Waxworld café!

Ik trap maar af....
Eens in de twee jaar proberen we een mooie reis te maken. "We" is mijn vrouw en als ze zin hebben de drie kinderen en aanhang (als dit in onze ogen serieus is).
Vier jaar geleden zijn we met zijn vijven dit voor het eerst gaan doen en met een camper dwars door Amerika getrokken van coast to coast, in New York(drie dagen) begonnen en in Los Angeles gestopt. Ruim 7.000 km in 4 weken, een fantastische trip gehad!
Twee jaar terug wederom naar Amerika omdat eigenlijk iedereen het een zalig vakantieland vond en het reizen met een camper ook bij iedereen in goede aarde viel.
Ook toen zijn we in New York(weer drie dagen) begonnen en daar vandaan naar het zuiden gegaan en hebben we een rondreis door Florida gemaakt hebben. Totaal andere vakantie met meer strand en toeristische attracties maar wederom meer dan geslaagd! Ook toen weer met zijn vijven maar nu bleef de jongste zoon thuis en ging de vriendin van onze oudste zoon mee.
Komende vrijdag gaan mijn vrouw en ik naar St Jans Klooster (ik moest ook googlen) om de volgende Amerika reis te boeken!
planning nu is met zijn tweeen eerst vier dagen in New York te vertoeven (onze lievelingsstad) en daarna door te vliegen naar Denver om daar een camper te huren en een rondje door de Rocky Mountains te maken met een bezoek aan oa Yosemite park en Yellowstone park en weer terug naar Denver te gaan.
Het is de bedoeling dat de kinderen ook naar Denver komen om daar zich bij ons te voegen of ergens anders later, dit is nog een beetje afhankelijk van tentamens en afstudeer scripties.
We hebben er in ieder geval weer zin in!
Leuk is ook de route (een beetje) uit te stippelen en te kijken wat je wilt gaan zien op de route, dit is voor ons al een deel van de vakantiepret.
Als iemand bekend is met de route en tips heeft zijn ze uiteraard van harte welkom!

Ik probeer een google maps plaatje in te plakken maar dat lukt niet.... Iemand raad??
Bedankt @ShuttersPeet :)

USA 2014.PNG

2.528 miles 4.068 km met de Ford V10 :) hehehehe
 
Laatst bewerkt:

JRM

Active Member
Klinkt leuk!! Zit er voor ons pas in als de kinderen wat ouder zijn, helaas. Gezinsvakantie in Drenthe, over 2 weken, moet toch ook leuk gaan worden. Wellicht dat we in de zomervakantie weer eens richting Praag gaan.
 

Cavemania

V.I.P. Member
Sint Jans Klooster, dat is hier vlak bij... half uurtje rijden ofzo.

Onze vakantie gaat in de zomer naar Oostenrijk. Lekker in de Alpen wandelen en genieten van het lekkere leven daar, in de herfst gaan we nog een week naar Beieren, we hebben daar een heel leuk adres waar we meestal één keer per jaar naar toe gaan. Is echt genieten voor de kinderen, ook drie overigens maar wel wat jonger dan die van jou @Kilometervreter De laatste keer dat we vertrokken daar zaten 2 van de 3 te huilen achterin de auto omdat ze daar wilden blijven.
 

ShuttersPeet

V.I.P. Member
Dat wordt weer een mooi reisje, @Kilometervreter!
Doe Sam maar de groeten!

Over een plaatje invoegen; heb je windhoos7, dan is het hèèl makkelijk.
- Links onderin op de Windows toets klikken
- Knippen intikken
- Knipprogramma aanklikken
- Beeld wordt beetje wazig
- Je kan nu met je muis een selectie maken en deze opslaan als JPEG
 

Rutger64

Premium Member
Dit jaar 2 weken met vrouw en kids naar Ibiza. Wel stiekem buiten de schoolvakantie, scheelt de helft met het hoogseizoen :eek:
 

nicknameless

V.I.P. Member
Wij zijn niet van het type "we nemen een paar weken achter elkaar vrij en we verbrassen het geld".
Liever gaan we meerdere keren per jaar een aantal dagen (lang weekend) weg, en dan het liefst reizen we af richting Friesland.

Ik neem maximaal een week vakantie, daarna sta ik weer te trappelen / smeken of ik weer mag werken. Liever 14 lange weekenden (vrijdag, zaterdag, zondag, maandag) vrij dan 2 weken achter elkaar.
 

Cavemania

V.I.P. Member
Ah. Borger, mooie omgeving. Vergeet een bezoekje aan het hunnebedcentrum niet. Vinden de kinderen erg leuk.
 

RST-Smurf

V.I.P. Member
Zelf ga ik ook vaak een lang weekend weg.Ga zelf vaak naar weekendtreffens en dan voornamelijk naar oldtimertreffens ( veelal Ford gericht ).Maar ga ook wel eens een weekje op pad.En gelukkig met m`n eigen sleurhutje.Vroeger altyd met een tentje op pad geweest.Maar sinds ik de sleurhut heb vind ik dat toch prettiger.Alles ligt erin en kan hem zo aankoppelen en op pad gaan.
 

BlackPassat

V.I.P. Member
Agelopen week hebben we een vakantie voor BlackMassat en mij geboekt naar La Palma.
iets heel anders voor ons als fervent Oostenrijk gangers. De jongens gaan voor het eerst niet mee. Ik ben benieuwd of ik ze erg zal missen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Addy

gixxeraddict

Active Member
3 en halve week italie in de buurt van trento!
Dit jaar nog met huidige auto maar volgend jaar wil ik een wat zwaardere auto ivm caravan.
Dus als iemand intresse heeft in een ford focus 1.6 uit jan 2011 (wel vorig model) dan hoor ik het wel;)
We wilden eerst naar frankrijk gaan maar daar ligt ons hart niet dus toch maar weer voor italie gekozen.
Voorzichtig aan het kijken voor andere auto met min 1500 kg trekvermogen.
 

Nieuwste berichten

Bovenaan