Gekkigheid

BlackPassat

V.I.P. Member
In deze Covid-19 tijd is er weinig- zeg maar gerust géén- vraag naar de activiteiten die ik sinds augustus 2019 als ZZP-er uitvoer. De trainingen die ik geef liggen stil, en ook de directieritten die ik rijd zijn vanaf begin maart opgedroogd.
In de tussentijd zijn zowat alle klusjes in en om het huis die @BlackMassat voor me verzonnen had zo'n beetje gedaan.
Toen Rupes USA een wedstrijd uitschreef had ik dan ook wel zin om mee te doen.
De wedstrijd heet "Rupes@Home" en de bedoeling is dat je laat zien dat je je Rupes apparaten ook kunt gebruiken ín huis.
Ik heb een filmpje gemaakt waarin ik het deksel van de toiletpot polijst, ook het ligbad heb ik gepolijst en dat laat ik ook even zien.
Het filmpje is opgestuurd en ik wacht natuurlijk in spanning af of ik tot de prijswinnaars behoor.

Laat er nu vanavond iets in de brievenbus zitten

envelop.jpg

Nou heb ik al eens gezegd, al win ik maar een sleutelhanger dan is het al leuk. Ik voelde duidelijk iets zitten in de bubbeltjes envelop.
Gauw opengemaakt en...
Inderdaad de begeerde sleutelhanger. Een miniatuur LHR 21.

LHR21.jpg

Er zat nog een sleutelhanger bij van Soft99, beetje typisch ding. Ik kon zo gauw de link van Rupes niet leggen met Soft99 maar goed. Paard en bek zal ik maar zeggen.

Raar ding.jpeg

Tevens een brief van Rupes, met de felicitaties en zo.

brief.jpg

Heel leuk zeg.
Maar wacht even....
De brief is ondertekend door B.D. Kleptosaurus.
Toen viel ook op dat er op de envelop Rupies International stond. Welk bedrijf schrijft zijn eigen naam nou fout?
Vervolgens ook nog eens de "kleine lettertjes"

Het was me inmiddels wel duidelijk dat ik hier geprankt werd.

Uit voorgaande aanwijzingen was direct duidelijk dat ons gewaardeerd lid @Pino hier een dikke vinger in de pap had.

Wat "oude knarren" hier op het forum ( @Addy @RST-Smurf @Frans @Woody @IbizaSigno en natuurlijk @blackpassatjunior ) kennen die Babou de Kleptosaurus nog wel uit een vorig leven van me op een ander forum. Leuk dat die grap zo af en toe nog eens voorbij komt.

Joost/ @Pino dank voor de leuke grap, ik heb er erg om kunnen lachen.
En het grote voordeel van deze prijs is dat de "echte" prijs nog kan komen.
 
Laatst bewerkt:

Tim Goris

Active Member
Weet niet of t helemaal hier hoor maar goed, tis wel een gek verhaal..
Vandaag is de laatste hand gelegd aan onze nieuwe aanwinst, heerlijke airco op het zolder en de 1 ste verdieping maar goed. De monteurs hadden binnen alles ketting aan de kant tijdens het werk en hadden de lege dozen buiten naast hun bus gelegd en naast mijn auto. 'S middags rond een uur of 3 stond ik op het punt om mij zoontje weg te brengen en rook iets van een brand lucht. Na even snel rond te kijken bleek dat het en kartonnen doos was die naast onze auto lag was en deze door de spiegeling van de auto een brand punt had gemaakt op het papier.. aan de ene kant een mooie bevestiging van een goed gepoetste auto maar ook wel een puntje om over na te denken.. ik had denk geen 10 minuten later naar buiten moeten gaan..
 
Laatst bewerkt:

Stefan

Administrator
Forumleiding
Dat is bijzonder, normaal zou je iets van een lens werking moeten hebben om iets te laten ontbranden.
 

Tim Goris

Active Member
Ja klopt zal denk ik een hele aparte situatie geweest moeten zijn maar je zag idd wel het zelfde brandpunt als met een lens maar kan t anders niet verklaren
 

SLK

V.I.P. Member
Idd geweldig verhaal.
Ik hoor ook bij die "oude knarren" die het verhaal van Paulus uit een eerder leven op een ander forum nog kent. Iets met een blauwe Audi RS2;) Over gekke verhalen gesproken....:D
 

Nieuwste berichten

Bovenaan