Geplande workshops Waxworld

Tom

Premium Member
Ik kan het iedereen aanraden, een dagje stoeien met alle mooie machines die WW in het assortiment heeft.
Er was zelfs even gelegenheid om een krasje uit m'n eigen bolide te poetsen. Plus eens te kijken wat een goeie ledlamp nu allemaal laat zien.
Nou ook bij mij dus, hologrammen van de dealer. :eek:
Uiteindelijk heb ik gekozen voor de DAP 900 V3 omdat hier ook een kleine backing plate op kan. Ik heb ook met een Rupes in m'n handen gestaan, en dan merk je toch wel een wereld van verschil hoor. Niettemin ga ik gewoon eens lekker beginnen, want ook met een goedkopere machine kun je best heel mooi resultaat halen.
Verder was de koffie met appelflap weer heerlijk. ;) En ook de lunch weer prima verzorgd!
Misschien een klein puntje @Stefan, er komt op zo'n dag zoveel info op je af. Wellicht is het makkelijk om de powerpoint uit te printen, zodat je naderhand nog eens terug kunt lezen?
 

Tim Goris

Active Member
Gisteren was het zo ver, deel 2 machinaal polijsten. Het wad weer volledig bak, 12 man in totaal uit alle hoeken van t land. Van Emmeloord tot Arnhem en zelf België. Begonnen met bakkie koffie en een appelflap, en toen de theorie. Goeie duidelijke uitleg over wat het nou precies doet zo een machine op je lak en welke voorbereiding er getroffen moet worden. Daarna een top verzorgende lunch en toen de praktijk. Stefan zou eens ff wat krassen zetten op een demo plaat dus wij dachten die komt met sleutels of een schuurspons ofzo... Nee het was een doodnormale kassabon, wat een krasse maakte dat papiertje zeg. Eerst de DAP900 geprobeerd en daarna de rupes 15" een wereld van verschil maar voor mijn te behalen resultaat en keren dat ik van plan ben de machine te pakken (is iets anders als waar de werkelijkheid waarschijnlijk op uit zal draaien) is de Dap900 een goeie keus geweest een paar weken geleden.
Al met al een leuke, gezellige, professionele, leerzame en goed verzorgde workshop waar ik veel van heb opgestoken. Binnenkort maar eens een droog plekje zoeken en de machine aan t werk zetten.

@Stefan: bedankt voor deze dag en tot binnenkort om de voorraad weer een beetje aan te vullen en uit te breiden
 
Laatst bewerkt:

Kevin

New Member
Waxworld Workshop Ceramic Coating - 27 november 2019

Hier heb ik wel oor naar! Leuk dat er weer een nieuwe ronde gedaan gaat worden! Zodra ik mn loon heb voor deze maand heb je in ieder geval al 1 aanmelding @Stefan
 

Bruudt

Active Member
Waxworld Workshop Ceramic Coating - 27 november 2019

Hier heb ik wel oor naar! Leuk dat er weer een nieuwe ronde gedaan gaat worden! Zodra ik mn loon heb voor deze maand heb je in ieder geval al 1 aanmelding @Stefan
Ook ik heb mezelf ervoor aangemeld☺️
 

Nieuwste berichten

Bovenaan