Gruess'i

Vin

New Member
Een hele goedenacht,


Na een tijd als hobby custom werk aan auto's (subwoofers, audio, dempen/isoleren, bedrading en radio/carpc's), scooters en allerhande boten te hebben gehad vond ik het nu weer tijd om me eens te verdiepen in het detailen.


In het verleden veel handwerk gedaan aan auto's, altijd met AutoGlym producten omdat dat toen het beste was waar mijn lokale winkel aan kon komen.


Nu ben ik alweer 29 en heb ik tijd om mijn skills een beetje "op te poetsen"! We hebben hier een 206 GTI uit 2001 met een hele slechte lak in het lichtblauw en een Caddy Maxi 2k in het zilver van een paar jaartjes oud. Dus ik heb heel wat m2 te poetsen.

Ik had dus een aantal dingetjes om de auto mee te poetsen toen mijn baas vroeg of ik ook auto's voor de zaak kon wassen en omdat ze af en toe toch echt wel iets van aandacht mogen hebben met in totaal 180.000 km per jaar.


Dat was dus de start van een nieuwe collectie en een nieuwe hobby.
upload_2018-7-14_1-16-58.png

"Leeuwtje takkeherrie" is de 206 GTI van mijn vriendin. 144 pk startklaar en shiny!
upload_2018-7-14_1-25-58.png
Deze helemaal gecleaned door eerst de auto te strippen en daarna te wassen met de Meguaiers Gold Shampoo, standaard behandeling velgen en rubber/plastics. Interieur is nog niet optimaal maar helemaal clean en mooi. (als iemand enig idee heeft hoe je alcantara kan herstellen dan hoor ik het graag)
upload_2018-7-14_1-30-2.png
upload_2018-7-14_1-37-34.png
Lekker vuil 1000 km verderop!
De reden van de naam:
upload_2018-7-14_1-42-21.png

En mijn Caddy:
upload_2018-7-14_1-44-57.png
Winter en zomersetje:
upload_2018-7-14_1-43-56.png
upload_2018-7-14_1-47-4.png

word vervolgd..

PS nu dus hier.. en je zal me vaker zien! Maar het is nu zo laat dat ik plat ga!
 

Vin

New Member
Ik zal deze week even een projecttopic aanmaken voor de verschillende auto's die ik bij mag houden. Op mobiel werken foto's toevoegen echt voor geen meter..
 

Kevin

New Member
Vandaag poets workshop gehad bij de heren en dame van waxworld! Leuke dag gehad! Alleen de appelflappen waren het bezoek al waard. Haha

Wel veel basics weer een keer besproken en toch weer wat nieuwe dingen gezien/geleerd. Dus morgen maar eens de peug echt wassen.

Over 2 weken de machinaal poetsen workshop
 

Guido_BMW

New Member
Welkom! Zo te zien gaat het helemaal goedkomen met het detailen......;) De workshop machinaal poetsen/polijsten heb ik ook gevolgd en toen is het "detail-virus" definitief toegeslagen.....Stefan is top! Net zoals Waxworld helemaal.
En Oostenrijk (en Zwitserland) is ook mijn vakantieland, al mijn leven lang.....

Grüss Gott!
 

Kevin

New Member
Welkom! Zo te zien gaat het helemaal goedkomen met het detailen......;) De workshop machinaal poetsen/polijsten heb ik ook gevolgd en toen is het "detail-virus" definitief toegeslagen.....Stefan is top! Net zoals Waxworld helemaal.
En Oostenrijk (en Zwitserland) is ook mijn vakantieland, al mijn leven lang.....

Grüss Gott!
Waar ga je normaal naartoe? mijn ouders zijn sinds april woonachtig in oostenrijk. Dus als je nog een keer een bestemming zoekt www . schneehaus . com

Vette auto heb je trouwens!
 

Nieuwste berichten

Bovenaan